اخبار / وزارت علوم، تحقیقات و فن آوری / دانشمندان ایرانی در آمریکا امنیت ندارند به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

دانشمندان ایرانی در آمریکا امنیت ندارند

همسر استاد بازداشت شده دانشگاه شریف با انتقاد از عملکرد کشور آمریکا گفت: دانشمندان ایرانی در آمریکا امنیت ندارند. به گزارش خبرنگار مهر، آرمیتا رزاقی همسر دکتر مجتبی عطاردی استاد بازداشت شده دانشگاه صنعتی شریف در آمریکا، صبح امروز چهارشنبه درهمایش همت، حمایت و عزت که به مناسبت سالگرد حصر استاد عطاردی در آمریکا برگزار شده بود با تشکر از وزارت امور خارجه و ریاست دانشگاه صنعتی شریف گفت: به موجب حمایت هایی که صورت گرفت، دکتر عطاری از زندان به حصر خانگی در آمریکا منتقل شدند. وی ادامه داد: دانشمندان ایرانی در آمریکا امنیت ندارند و این کشور ارزشی برای دانشمندان و اندیشمندان ایرانی قائل نیست.   همسر استاد بازداشت شده شریف تصریح کرد: دانشمندان آمریکایی زمانی که به ایران سفر می‌کنند با امنیت کامل به کشور خود بازمی‌گردند این درحالی است که دانشمندان ایرانی وقتی به این کشور سفر می‌کنند امنیت ندارند.
رزاقی اضافه کرد: امیدوارم روزی فرا برسد تمام دانشمندان و اندیشمندان در تمام کشورها دارای امنیت باشند و کشور آمریکا برای دانشمندان و اندیشمندان به ویژه دانشمندان ایرانی مشکلی ایجاد نکند.

تاریخ خبر پنج شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۱