اخبار / علمی، پژوهشی / خبرگزاری -تبلیغ- راه اندازی می‌شود به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

خبرگزاری -تبلیغ- راه اندازی می‌شود

قم - خبرگزاری مهر: معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از راه اندازی خبرگزاری تبلیغ در آینده نزدیک در معاونت فرهنگی و تبلیغی این دفتر خبر داد. به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام احمد زادهوش ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خبرگزاری تبلیغ با هدف اطلاع رسانی عرصه تبلیغ ایجاد می‌شود و مکمل سامانه کنونی دفتر تبلیغات است.

وی از تولید دو نرم افزار با عنوان"بلاغ مبین" و روزشمار "مبلغ" خبرداد و اظهارداشت: این دو نرم افزار به صورت رایگان در سامانه سمتای این دفتر قابل دانلود است.

برگزاری جشنواره نوآوری های تبلیغ دینی

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه از برگزاری جشنواره نوآوری‌ های تبلیغ دینی در ابتدای سال آینده خبرداد و اضافه کرد: هدف این جشنواره شناسایی و نهادینه کردن نوآوری ها در عرصه تبلیغ است که با استقبال خوبی هم روبرو شده است.

وی اضافه کرد: بعد از اطلاع‌رسانی اولیه همایش تعداد زیادی نوآوری‌ تبلیغی ارسال شده است.

حجت الاسلام زادهوش بیان داشت: همایش هنر و تبلیغ نیز از دیگر برنامه های دفتر است که پنج‌ شنبه هفته جاری برگزار خواهد شد.

دریافت 70 مقاله در همایش هنر و تبلیغ

وی با بیان اینکه نزدیک به 70 مقاله به همایش رسیده اظهارداشت: از مقالات برتر در مراسم اختتامیه همایش تقدیر و دو ویژه‌ نامه مجله آفرینه و منبر نیز مقالات این همایش را منتشر خواهند کرد.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی از تولید نرم‌افزار تاریخ و سیره اهل‌بیت(ع) خبر داد و بیان داشت: این نرم افزار به صورت کامل تحت وب بارگذاری شده و در سامانه سمتا قابل دسترسی است.

وی اضافه کرد: این نرم‌ افزار معجم موضوعی است که با بیش از یک میلیون فیش تحقیقاتی تهیه و تولید شده است.

زادهوش همچنین از تدوین و تولید دوره آموزشی تصویری و صوتی شیعه‌ شناسی خبرداد و گفت: این دوره در 125 جلسه آموزشی توسط استادان و نخبگان حوزه علمیه قم تولید شده است.

تشکیل 40 هزار پرونده تبلیغی

وی همچنین با بیان اینکه امکان دسترسی سازمان تبلیغات اسلامی به پرونده مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی فراهم شده است تصریح کرد: دفتر تبلیغات اسلامی دارای 40 هزار پرونده مبلغان است که از این پس 430 نمایندگی سازمان تبلیغات اسلامی نیز می‌توانند به این سامانه دسترسی داشته باشند.

تاریخ خبر دوشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۰