اخبار / استخدامی / خبر استخدام 2 هزار و 500 نفر در شرکت پست به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

خبر استخدام 2 هزار و 500 نفر در شرکت پست

<>به گزارش خبرنگار ایرنا، معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: مجوز استخدام نیروی‌های شرکت برای ۲ هزار و ۵۰۰ نفر از سازمان برنامه و بودجه گرفته شده که منتظر تایید نهایی هستیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش ادامه داد: شرکت پست، با هفت هزار میلیارد ریال بدهی این مجموعه را تحویل گرفت و پاییز پارسال به دلایلی، کاهش درآمد به این مجموعه تحمیل شد.

<>معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: درآمد شرکت‌ پست از چهار هزار میلیارد ریال به ۱۱ هزار میلیارد ریال افزایش یافت.
لیائی افزود: شرکت پست دوران سختی را در یک سال و نیم گذشته پشت سر گذاشت و از مهرماه کار توسعه‌ای و رفاهیات بیشتر برای همکاران و نیز توسعه تجهیزات در دستور کار قرار گرفته است.
وی بیان کرد: همزمان با روز جهانی پست، ماشین سنگین و سبک به ناوگان پستی افزوده شد و ۱۵ خط جدید پستی اضافه و خدمات رسانی افزایش یافت و کمبود فیزیکی با ناوگان جدید حل شد.
معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: ظرفیت مرکز تجزیه و مبادلات پست در حال افزایش است و عمده چالش این شرکت به دلیل کمبود نیروی انسانی است و افق خوبی پیش رو این شرکت قرار دارد.
لیائی افزود: برنامه‌ریزی و تدابیر لازم خوب اندیشیده شده و با هوشمندسازی، ۳۰ درصد کمبود نیرو و تجهیزات رفع می‌شود.
وی بیان کرد: با راه‌اندازی باجه سیار، هم کار توزیع و هم قبول مرسوله انجام می‌گیرد و به زودی شاهد خواهیم بود که ماشین‌های ون زرد رنگ در شهرهای بزرگ و شهرستان‌ها وظیفه قبول و توزیع مرسوله را برعهده بگیرند که موجب صرف جویی در زمان است.
معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به توسعه شبکه پستی در روستاها اشاره کرد و گفت: در برنامه روستا بازار، تلاش می‌شود تا توزیع محصولات روستایی در برنامه پست گنجانده شود.
لیائی افزود: روستاها ظرفیت مناسبی برای معرفی و فروش محصولات خود ندارند که با این سامانه، اقتصاد روستا احیا و ترافیک مناسب وارد شبکه پستی می‌شود.
وی بیان کرد: پست استان مرکزی حواشی نداشته و جایگاه قابل قبولی در بین سایر استانها دارد.
در این آیین از تلاش‌های« بیژن زاهدانی» تقدیر و «حسن زارعی» به عنوان سرپرست اداره کل پست استان مرکزی معرفی شد.
اداره کل پست استان مرکزی با ۲۸۰ واحد شهری، روستایی دولتی و خصوصی، ۲۳۰ نیرو و ۲۹۰ نیروی پیمانکار در بخش‌های قبول و مبادله و رهسپاری و توزیع، به عنوان بزرگترین شبکه ارتباطی استان سهم قابل توجهی از ارتباطات استان مرکزی را عهده‌دار است.

<>
منابع، جزوات و نمونه سوالات آزمون های استخدامی

تاریخ خبر یکشنبه ۱۷ دی ۱۴۰۲