اخبار / دانشگاه پیام نور / حضور ۶۵ هزار دانشجوی الکترونیک در دانشگاه پیام‌نور-برگزاری 200 کرسی آزاداندیشی در دانشگاه به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

حضور ۶۵ هزار دانشجوی الکترونیک در دانشگاه پیام‌نور-برگزاری 200 کرسی آزاداندیشی در دانشگاه

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه پیام‌نور گفت: دانشگاه پیام‌نور دارای ۶۵ هزار دانشجوی الکترونیک است و آموزش الکترونیک را به طور رسمی و حرفه‌ای در بین دانشگاه‌های کشور دنبال می‌کند. خبرگزاری فارس: حضور ۶۵ هزار دانشجوی الکترونیک در دانشگاه پیام‌نور/برگزاری 200 کرسی آزاداندیشی در دانشگاه به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، علیرضا اژدر معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه پیام‌نور در همایش تخصصی سیستم‌های هوشمند کامپیوتری و کاربرد آنها گفت: دانشگاه پیام‌نور دارای ۶۵ هزار دانشجوی الکترونیک است و آموزش الکترونیک را به طور رسمی و حرفه‌ای در بین دانشگاه‌های کشور دنبال می‌کند.

وی افزود: بیش از ۱۰۰ رشته مرتبط با مهندسی کامپیوتر و IT در دانشگاه پیام‌نور داریم که همایش‌هایی از این دست می‌تواند ما را در ارتباط دو سویه با نظرات کارشناسان، مدرسان و دانشجویان قرار دهد.

اژدر با بیان اینکه برگزاری کرسی‌های آزاد‌اندیشی نیز با چنین اهدافی در دانشگاه پیام‌نور برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: از ابتدای مهرماه تاکنون بیش از ۲۰۰ کرسی آزاد‌اندیشی در دانشگاه پیام‌نور برگزار شده است و نقش عمده‌ای در آشنا کردن مسئولان با خواسته‌ها و نیازهای روز دانشجویان داشته است.

وی افزود: دانشجو باید بنا بر بیانات رهبری بدون ترس و سانسور بتواند نظرات و ایده‌های خود را بیان کند.

براساس این گزارش، نخستین همایش تخصصی سیستم‌های هوشمند کامپیوتری و کاربرد آنها در دانشگاه پیام‌نور استان تهران برگزار شد.

تاریخ خبر شنبه ۰۳ دی ۱۳۹۰