اخبار / دانشگاهی / حذف پایان نامه از مقطع کارشناسی با هماهنگی وزیر علوم در دست بررسی است به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

حذف پایان نامه از مقطع کارشناسی با هماهنگی وزیر علوم در دست بررسی است

محمدرضا مخبر دزفولی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در حاشیه اجلاس ملی کمیته‌های دستگاهی کرسی‌های نظریه‌پردازی، با اشاره به فروش پایان نامه اظهار داشت: در زمانی که به دانشجوی مقطع ارشد نگارش پایان نامه تحمیل بشود مسئله فروش پایان نامه نیز باب می‎شود و دانشجویان به جای نوشتن آن اقدام به خریدن پایان نامه می کنند.

وی بیان کرد: اکثر شورای عالی انقلاب فرهنگی نظر به حذف پایان نامه از دوره کارشناسی دارند تا فروش آن در خیابان های کشور از بین برود و اعضای این شورا در حال تحقیق بیشتر بر روی این مسئله هستند و برای عملیاتی شدن آن این موضوع با هماهنگی وزیر علوم اجرا می‌شود.
مخبر دزفولی ادامه داد: پایان نامه های تقلبی و مقالات غیر علمی دانشجویان در شورای عالی انقلاب فرهنگی در دست بررسی است و این شورا با برگزاری کرسی های آزاد اندیشی دزر دانشگاه ها کاملا موافق است زیرا این کار ترویج نقد را می کند و جلوی هرگونه هتاکی را می گیرد.
وی گفت: حمایت از کرسی های نظریه پردازی در حال بررسی است و من امیدوارم این کرسی ها در دانشگاه های کشور افزایش یابد تا دانشجویان نقد پذیری شان افزایش یابد.

دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه های کارشناسی
و سایر مقاطع دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر سه شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۵