اخبار / استخدامی / جزییات آزمون تعیین سطح مأموران مالیاتی اعلام شد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

جزییات آزمون تعیین سطح مأموران مالیاتی اعلام شد

<>جزییات آزمون تعیین سطح مأموران مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور در سال ۱۴۰۲ از سوی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شد.

<>به گزارش ایسنا، مرکز آموزش، پژوهش و برنامه‌ریزی مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور در نظر دارد «آزمون تعیین سطح مالیاتی سال ۱۴۰۲»  را به صورت حضوری در سطح ادارات کل امور مالیاتی سراسر کشور برگزار کند. بر اساس «ابلاغ دستورالعمل نحوه انتخاب و انتصاب مدیران حرفه‌ای سازمان امور مالیاتی کشور»، مبنای محاسبه ۲۰ امتیاز از ۱۰۰ امتیاز معیارهای ارزیابی ارتقاء و انتصاب مأموران مالیاتی، میانگین نمره مکتسبه فرد در ۳ آزمون اخیر تعیین سطح مالیاتی است. 

<>حضور تمامی همکاران رشته‌های شغلی مرتبط مالیاتی شاغل در واحدهای صف و ستاد سازمان از رده سازمانی معاون مدیرکل و پایین تر مطابق جدول زیر به منظور کسب امتیاز تعیین شده در فرآیند ارتقاء و انتصاب، در آزمون تعیین سطح مجاز است و امکان برگزاری آزمون موردی و مجدد برای نفرات غایب به هیچ وجه امکان پذیر نخواهد بود.

<> امکان شرکت در آزمون برای همکارانی که در انواع مرخصی بسر میبرند، نیز وجود دارد و  همکاران شاغل در رشته های شغلی مرتبط مالیاتی، بسته به هم ترازی تعیین شده در حکم کارگزینی، می توانند در سطح امتحانی مربوط شرکت نمایند.

<>ثبت‌نام در آزمون منحصراً به صورت اینترنتی و از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org تا روز سه شنبه به تاریخ  ۱۴ آذر پایان می‌پذیرد. لذا کلیه متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه شرایط و ضوابط آزمون و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت‌نام، با وارد نمودن کد ملی و شماره پرسنلی نسبت به ثبت‌نام در آزمون فوق اقدام نمایند.

<>سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد؛  با توجه به مشکلات به وجود آمده در آزمون‌های قبلی، در خصوص اشتباه در ارسال عکس داوطلبان، که این موضوع اکثراً برای داوطلبانی که ثبت‌نام آنان توسط دیگران انجام می‌شود رخ داده است. تاکید می شود که علاوه بر کنترل اطلاعات ثبت‌نامی، حتما نسبت به کنترل عکس ارسالی دقت کنند تا اشتباها عکس داوطلب دیگری به جای عکس شما الصاق نشود. بدیهی است که در صورت ارسال عکس اشتباهی از طرف متقاضی، فرد به عنوان متخلف تلقی و مطابق مقررات با وی رفتار خواهد شد.

تمامی متقاضیان ثبت‌نام آزمون تعیین سطح مالیاتی سال ۱۴۰۲ باید متناسب با سطح شمول در تاریخ تعیین شده با مراجعه به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به ثبت‌نام در آزمون اقدام نمایند. در پایان ثبت نام به هر یک از داوطلبان کد رهگیری ارائه خواهد شد که داوطلبان لازم است تا پایان کلیه مراحل آزمون این کد را نزد خود نگهداری نمایند. ضمناً یادآور می شود ثبت‌نام منحصراً به صورت الکترونیکی است و داوطلبان لازم است از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش نسبت به ثبت‌نام در آزمون اقدام نمایند. ثبت‌نام به غیر از روش فوق غیر قابل قبول است.

<>کارت شرکت در آزمون از روز چهارشنبه به تاریخ ۱۳ دی برای مشاهده و پرینت بر روی درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قرار خواهد گرفت. آزمون در صبح روز جمعه به تاریخ ۱۵ دی با توجه به آمار شرکت کنندگان، حسب مورد در تهران و برخی مراکز استان برگزار خواهد شد.

<>تعداد سوالات ۱۰۰ سؤال است و سؤالات هر یک از مواد آزمون، متناسب با میزان امتیاز مندرج در بند (۱) طراحی خواهد شد. سؤالات به صورت تستی خواهند بود و هر پاسخ درست یک نمره مثبت (متناسب با ضریب) و هر پاسخ نادرست یک سوم نمره منفی (متناسب با ضریب) خواهد داشت.

<>

منابع، جزوات و نمونه سوالات آزمون های استخدامی

تاریخ خبر چهارشنبه ۰۸ آذر ۱۴۰۲