اخبار / دانشگاهی / جزئیات پذیرش دانشجو دوره مجازی کارشناسی ارشد آموزش پزشکی اعلام شد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

جزئیات پذیرش دانشجو دوره مجازی کارشناسی ارشد آموزش پزشکی اعلام شد

<>به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دانشکده مدیریت و آموزش علوم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برای دوره کارشناسی ارشد رشته آموزش پزشکی از راه دور در نیمسال دوم سال تحصیلی سال ۹۹-۹۸ از میان اعضای هیئت علمی، پزشکان و کارشناسان رشته های علوم پزشکی دانشجو می پذیرد.

<>اعضای هیئت علمی گروه های علوم پزشکی دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی سراسر کشور، اعضای هیئت علمی گروه های علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی، دارندگان مدرک کارشناسی رشته های علوم پزشکی و دارندگان مدرک دکتری عمومی پزشکی، داروسازی و دندانپزشکی، دکتری تخصصی بالینی و فوق تخصصی بالینی می توانند در این دوره شرکت کنند.

<>انتخاب داوطلبین واجد شرایط بر اساس اولویت های آئین نامه های وزارتی و دانشگاهی این رشته صورت می گیرد که پس از بررسی مستندات و گزینش اولیه، اسامی اعلام خواهد شد.  

<>متقاضیان می توانند پس از اطمینان از احراز شرایط ثبت نام و وجود مدارک خواسته شده از تاریخ ۲۱ دی ماه تا اول بهمن ماه ۹۸ با مراجعه به سایت دانشکده مدیریت و آموزش علوم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و ورود به لینک ثبت نام و با دانلود فرم ثبت نام اقدام به تکمیل آن کنند.

<>ثبت نام  تنها از طریق  سایت دانشکده امکان پذیر است و فرم ثبت نام تکمیل شده (اسکن یا pdf) به همراه رزومه علمی از طریق پست الکترونیک اعلام شده ارسال شود.

<>پذیرش نهایی پس از بررسی و امتیاز بندی رزومه های ارسالی صورت می گیرد.

<>پذیرفته شدگان جهت ثبت نام حضوری با در دست داشتن مدارک اعلام شده باید در تاریخ های مقرر به محل دانشکده مراجعه کنند.




<>دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته های کارشناسی ارشد
و سایر مقاطع دانشگاه علوم پزشکی (وزارت بهداشت) و دیگر دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

<>


تاریخ خبر شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۸