اخبار / دانشگاهی / جزئیات میهمانی و انتقال دانشجویان در سال 95 به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

جزئیات میهمانی و انتقال دانشجویان در سال 95

دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته ها و مقاطع دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3
سازمان امور دانشجویان بازه زمانی ثبت‌نام متقاضیان میهمانی و انتقال را برای سال تحصیلی 96-95 از اول تا ۳۱ اردیبهشت‌ماه اعلام کرد.
به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، سازمان امور دانشجویان وزارت علوم در راســتای تسهیل در امر میهمانی و انتقال دانشجویان و اجرای هر چه بهتر آئین‌نامه ذیربط، بازه زمانی ثبت‌نام متقاضیان میهمانی و انتقال را برای سال تحصیلی 96-95 از اول تا 31 اردیبهشت‌ماه اعلام کرد.
بر این اساس، دانشگاه‌­های مبدأ موظف هستند بر اساس مفاد آئین نامه مربوطه درخواست دانشجو را بررسی کرده و در صورت داشتن شرایط از ابتدای خرداد تا 15 تیرماه نظر خود را در سامانه اعلام و در صورت موافقت ریزنمرات دانشجو را به دانشگاه مقصد ارسال کنند.
همچنین دانشگاه­‌های مقصد باید حداکثر تا پایان مرداد ماه برای بررسی تقاضاها اقدام و موافقت یا مخالفت خود را با نظر دانشگاه‌­های مبدا اعلام کنند.
بر این اساس، دانشجویان متقاضی نیز باید با اطلاع کامل از شرایط آئین­‌نامه میهمانی و انتقال، نوع درخواست خود را (2 نیمسال میهمانی،‌ تمدید میهمانی، میهمان دائم و انتقال) در سامانه  خدمات آموزشی در موعد اعلام شده ثبت و با اطلاع کامل از شرایط و ضوابط دانشگاه مقصد، همچنین رشته و مقطع تحصیلی، وضعیت دوره مورد تقاضا در دانشگاه مقصد، نسبت به انتخاب دانشگاه یا موسسه مقصد اقدام و مستندات خود را برای تقاضای ارائه شده اسکن و ضمیمه تقاضا کنند.
دانشجویان متقاضی میهمانی و انتقال، مسئول صحت اطلاعات ارائه شده در زمینه شرایط خاص خود هستند و در صورت عدم احراز هر یک از اطلاعات ارائه شده در هر مرحله از فرایند رسیدگی، بررسی درخواست متقاضی منتفی تلقی می‌شود.
در صورت عدم موافقت دانشگاه‌­های مبدا یا مقصد، متقاضی همچنان دانشجوی دانشگاه مبدا شناخته شده و موظف است در موعد مقرر نسبت به انجام امور آموزشی خود در دانشگاه اقدام کند.
دانشجویان متقاضی انتقال توام با تغییر رشته نیز باید خارج از سامانه و از طریق شورای بررسی موارد خاص مبدا و مقصد تقاضای خود را پیگیری کنند.
دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته ها و مقاطع دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر یکشنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۵