اخبار / دانشگاهی / جزئیات میهمانی دائم دانشجویان دختر در مقاطع کاردانی و کارشناسی دانشگاه آزاد اعلام شد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

جزئیات میهمانی دائم دانشجویان دختر در مقاطع کاردانی و کارشناسی دانشگاه آزاد اعلام شد

<>بخشنامه « ماده 16 شیوه نامه نقل و انتقالات دانشجویی – ماده الحاقی میه مانی دائم دانشجویان دختر در مقاطع کاردانی و کارشناسی به محل سکونت والدین یا همسر» ابلاغ شد.

به گزارش ایسنا، دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرد: به منظور حفظ بنیان و شان خانواده، پاسداشت ارزشهای دینی و فرهنگی و ایجاد آرامش و رفع دغدغه خانواده ها و ارائه تسهیلات بیشتر به دانشجویان دختر، ماده الحاقی شیوه نامه نقل و انتقالات دانشجویی در خصوص میهمانی دائم دانشجویان دختر در مقاطع کاردانی و کارشناسی به محل سکونت والدین یا همسر از سوی معاونت فرهنگی و  دانشجویی ابلاغ شد.

<>بر اساس این ماده، میمهمانی دائم دانشجویان دختر در مقاطع کاردانی و کارشناسی (پیوسته و ناپیوسته) به شهر محل سکونت والدین و یا همسر در صورت دارا بودن کلیه شرایط عمومی مندرج در شیوه نامه نقل و انتقالات، دایر بودن رشته متقاضی در واحد مقصد در سال ورودی دانشجو و تایید عدم مغایرت محل سکونت و واحد مقصد انتخابی متقاضی امکان پذیر است.

<>مدارک و مستندات مورد نیاز متقاضیان شامل ارائه مدارک سکونت والدین و یا همسر، تصویر کلیه صفحات شناسنامه و تصویر مدرک دو سال آخر تحصیلی (پیش دانشگاهی و دیپلم) است.هر دانشجو در هر دوره تحصیلی صرفا یکبار مجاز به استفاده از این ماده خواهد بود و انصراف از میهمانی دائم و تغییر مقصد امکان پذیر نیست.

<>همچنین واحد های مبدا و مقصد بر اساس محل دو سال آخر تحصیلی دوره متوسطه، مدارک دانشجو را بررسی و موظف به تکمیل فرایند درخواست هستند و در صورت مغایرت واحد مقصد با محل دو سال آخر تحصیلی، مدارک معتبر محل سکونت در بررسی مبنای اقدام واحدهای مبدا و مقصد خواهد بود.

<>بر اساس بندهای این بخشنامه با توجه به محدودیت امکانات بیمارستانی درخواست دانشجویان رشته های پرستاری، مامایی و علوم تغذیه بر اساس سایر موارد شیوه نامه نقل و انتقالات قابل بررسی است.

<>گفتنی است به منظور تسهیل در میهمانی دائم دانشجویان دختر، تصویر کلیه سوابق تحصیلی دانشجو پس از تکمیل فرایند درخواست باید به واحد مقصد ارسال شود و نیازی به ارسال لیست دروس از واحد مبدا به مقصد در هر نیمسال نیست ، البته در پایان هر نیمسال، کارنامه تحصیلی دانشجویان میهمان برای درج در پرونده آموزشی به واحد مبدا ارسال می شود.

<>همچنین به منظور تسهیل در امور ثبت نام دانشجویان دختر، در طی دوره میهمانی دائم، تمام شهریه (اعم از ثابت و متغیر) به حساب واحد مقصد واریز خواهد شد و به منظور جبران بخشی از هزینه های واحد مبدا، واحد مقصد باید در هر نیمسال شهریه ثابت را به واحد مبدا پرداخت کند.

<>
دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه ها
و
مقاطع دانشگاه آزاد و دیگر دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر سه شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۶