اخبار / دانشگاهی / جزئیات مصاحبه رشته های نیمه‌متمرکز کنکور ۹۵ چهارشنبه اعلام می شود به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

جزئیات مصاحبه رشته های نیمه‌متمرکز کنکور ۹۵ چهارشنبه اعلام می شود

جزئیات مصاحبه معرفی شدگان رشته های نیمه‌متمرکز دانشگاه های شهید مطهری علوم دریایی امام خمینی(ره)، ۳ دانشگاه علوم پزشکی و پردیس های فرهنگیان کنکور ۹۵ چهارشنبه اعلام می شود. <>به گزارش خبرنگار مهر، اسامـی‌ معرفی‌شدگان‌ چندبرابرظرفیت رشته‌های‌ مختلف‌ تحصیلـی نیمه‌متمرکز دانشگاه های شهید مطهری و علوم دریایی امام خمینی(ره)-نوشهر بورسیه شرکت ملی نفتکش و دانشگاههای علوم پزشکی بقیه‌اله(عج)، تبریز و لرستان و پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان در مرحله تکمیل ظرفیت کنکور ۹۵ چهارشنبه اعلام می شود.

<>فهرست اسامی معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت کدرشته‌های موسسات مذکور در روز چهارشنبه ۲۴ آذرماه از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org اعلام خواهد شد.

<>لذا تمام معرفی‌شدگان باید مطابق برنامه زمانی که طی اطلاعیه‌ای به همراه فهرست اسامی معرفی‌شدگان اعلام می‌شود، برای انجام مراحل مصاحبه، معاینه و سایر مراحل گزینش به محل های ذیربط مراجعه کنند.

<>همچنین معرفی‌شدگان رشته نیمه‌متمرکز آموزش تربیت‌بدنی پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان در آزمون سراسری سال ۱۳۹۵ که در زمان مقرر در آزمون عملی رشته ذیربط شرکت کرده اند نیز لازم است برای اطلاع از نحوه اقدام و زمان و مکان مراجعه برای مصاحبه تخصصی و بررسی صلاحیت عمومی، به اطلاعیه‌ای که در روز چهارشنبه ۲۴ آذرماه از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org  منتشر خواهد شد مراجعه کنند.

<>داوطلبانی که در آزمون عملی رشته‌ مذکور شرکت ننموده‌اند حق شرکت در مراحل مصاحبه تخصصی و صلاحیت عمومی را نخواهند داشت.

 دریافت نمونه سوالات و پاسخنامه ادوار گذشته کلیه گروه های آزمایشی
کنکورهای سراسری و آزاد از سایت سنجش3

تاریخ خبر دوشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۵