اخبار / دانشگاهی / جزئیات برگزاری آزمون های زبان انگلیسی EPT و مهارت های زبان عربی به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

جزئیات برگزاری آزمون های زبان انگلیسی EPT و مهارت های زبان عربی

<>به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، بهروز طهماسب کاظمی گفت: آزمون های زبان انگلیسی EPT و مهارت های زبان عربی دانشگاه آزاد اسلامی در موعد مقرر یعنی صبح روز ۵ شنبه ۲۲ خرداد ماه جاری به طور همزمان در حوزه تهران و ۱۸ حوزه امتحانی با رعایت تمام دستورالعمل های بهداشتی برگزار می شود.

<>وی افزود: از آنجایی که آزمون زبان دانشگاه آزاد اسلامی ویژه دانشجویان دکتری این دانشگاه به دلیل شیوع ویروس کرونا و مصوبات ستاد مبارزه با کرونا از اسفندماه گذشته برگزار نشده بود، با توجه به شرایط حاضر و با هماهنگی به عمل آمده با وزارت بهداشت، آزمون اسفندماه با تاخیر سه ماهه در روز پنجشنبه ۲۲ خرداد ماه برگزار می شود.

<>طهماسب کاظمی با اشاره به افزایش حوزه های امتحانی در این دوره تصریح کرد: به منظور رفاه دانشجویان و در راستای کاهش تردد بین استانی تعداد ۷ شهر شامل اردبیل، ارومیه، گرگان، اراک، همدان، قزوین و خرم آباد به فهرست حوزه های امتحانی این آزمون اضافه شده است.

<>وی با اشاره به فرصت مجدد ثبت نام برای داوطلبان در نوبت اول به تاریخ ۲۶ بهمن ماه ، نوبت دوم به تاریخ ۱۷ فروردین ماه و نوبت سوم به تاریخ ۱۰ خرداد ماه، گفت: در نهایت مقرر شد این آزمون با حضور ۱۲ هزار و ۴۲۰ نفر در ۱۹ حوزه امتحانی در تاریخ ۲۲ خرداد ماه جاری برگزار شود.

<>رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد با اشاره به رعایت تمام دستورالعمل های بهداشتی در این آزمون تصریح کرد: استفاده از ماسک و دستکش توسط داوطلبان و عوامل اجرایی الزامی است. مسئولان حوزه های برگزاری آزمون موظفند از ورود داوطلبان بدون ماسک و دستکش به حوزه جلوگیری به عمل آورند. همچنین به دلیل رعایت مسائل بهداشتی، پذیرایی از داوطلبان در خلال برگزاری آزمون انجام نخواهد شد .

<>وی ادامه داد: به منظور جلوگیری از تجمع داوطلبان در ورودی ساختمان محل برگزاری آزمون ، درب حوزه های امتحانی حداقل دو ساعت قبل از شروع برگزاری آزمون یعنی ۷ صبح باز می شود. همچنین به منظور جلوگیری از تجمع داوطلبان، برگزاری آزمون متناسب با تعداد داوطلبان در بیش از یک ساختمان برگزار می شود و محل استقرار داوطلبان در هر ساختمان در کمترین فاصله از درب ورودی در نظر گرفته شده و مسیر حرکت داوطلبان به گونه ای طراحی شده که در هنگام ورود و خروج تجمعی ایجاد نشود. همچنین فاصله استاندارد چیدمان صندلی در این دوره معادل حداقل ۱.۶ متر رعایت خواهد شد.

<>کاظمی افزود: به جهت کاهش تردد بین استانی داوطلبان، استثنائاً در این دوره از آزمون زبان شرکت کارکنان و اعضای هیئت علمی در آزمون محل اشتغال بلامانع اعلام شد.

<>وی با اشاره به برگزاری ماهانه این آزمون از داوطلبانی که دارای علائم بیماری هستند خواست به جهت رعایت مسائل بهداشتی و جلوگیری از شیوع بیماری در این دوره از آزمون شرکت نکنند.

دریافت سوالات و پاسخنامه ادوار گذشته کلیه آزمون های زبان های خارجی - TOFEL از سایت سنجش3
دریافت سوالات و پاسخنامه ادوار گذشته کلیه آزمون های زبان های خارجی - IELTS از سایت سنجش3
<>

تاریخ خبر سه شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۹