اخبار / استخدامی / جزئیات برگزاری آزمون انتخاب اعضای جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

جزئیات برگزاری آزمون انتخاب اعضای جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران

<>آزمون ورودی انتخاب اعضای جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران سال ۱۴۰۱، ساعت ۸:۳۰ صبح روز جمعه ۲۲ مهر در ۳۱ شهرستان برگزار می‌شود.

<>به گزارش ایسنا، داوطلبان برای مشاهده پرینت کارت جلسه می‌توانند روز سه‌شنبه ۱۹ مهر به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه‌کنند.

<>چنانچه متقاضی به دلیل در اختیار نداشتن اطلاعات مربوط به شماره داوطلب، پرونده یا کد پیگیری مورد نیاز، موفق به پرینت کارت شرکت در آزمون خود نمی‌شود، لازم است با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی این سازمان و ورود به سیستم پاسخگویی و انتخاب نام آزمون و تعیین موضوع پیگیری نسبت به دریافت اطلاعات مربوط به شماره پرونده، داوطلبی یا کد پیگیری ثبت‌نام اقدام‌کند.

<>با توجه به اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون، چنانچه متقاضیان مغایرتی در اطلاعات مندرج کارت شرکت در آزمون مشاهده نمودند، و یا  شماره داوطلب شما چه به صورت عددی یا به صورت حروف ناخوانا باشد، لازم است برای اصلاح مورد یا موارد مذکور مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «ج» به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در باجه‌ رفع نقص مراجعه‌کند.

<>چنانچه کارت شرکت در آزمون متقاضی فاقد عکس باشد یا چنانچه عکس روی کارت وی دارای اشکالاتی از جمله فاقد مُهر بودن، واضح نبودن عکس و یا اشتباه بودن عکس است، ضروری است ضمن همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون، ۲ قطعه عکس ۴ ×۳ و کارت ملی یا شناسنامه عکسدار مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «ج» به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در باجه‌ رفع نقص حوزه مربوطه تا روز قبل از برگزاری آزمون مراجعه نمایند و موضوع را پیگیری نموده تا مشکل برطرف شود. در غیر این صورت فرد به عنوان متخلف تلقی می‌شود. سایر اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون هر متقاضی براساس اطلاعات مندرج در تقاضانامه ثبت‌نام که توسط خود متقاضی تکمیل گردیده، در نظر گرفته شده است. 

<>نماینده این سازمان در روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ صبح ها از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۲:۰۰ و بعدازظهرها از ساعت ۱۴:۰۰ الی ۱۷:۰۰ در واحد رفع نقص حوزه مربوطه مستقر است. متاضیان شرکت در آزمون برای اطلاع از باجه‌های رفع نقص کارت می‌توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش مراجعه‌کنند.



<>
منابع، جزوات و نمونه سوالات آزمون های استخدامی

<>

تاریخ خبر یکشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۱