اخبار / دانشگاهی / جزئیات انتخاب واحد نیم سال دوم دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

جزئیات انتخاب واحد نیم سال دوم دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد

<>زمان انتخاب واحد نیم سال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی اعلام شد.

<>به گزارش ایسنا؛ معاونت آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی زمان انتخاب واحد نیم سال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ دانشجویان این دانشگاه را به روسا و سرپرستان واحدهای استانی ابلاغ کرد.

<>بر این اساس انتخاب واحد دانشجویان این دانشگاه براساس تقویم آموزشی نیم سال دوم سال ۱۴۰۰-۱۳۹۹ از روز گذشته ۱۵ بهمن ماه آغاز شده و این مهلت تا روز 24 بهمن ماه ادامه دارد. دانشجویان این دانشگاه می توانند دربازه زمانی اعلام شده نسبت به انتخاب واحد اقدام کنند.

<>طبق اعلام دانشگاه علمی کاربردی؛ به منظور ارائه تسهیلات بهتر، انتخاب واحد با تاخیر و حدف و اضافه برای دانشجویان از ۲۵ تا ۲۹ بهمن آغاز می شود.همچنین ویرایش انتخاب واحد دانشجویان نیز از دوم دوم اسفند شروع می شود و تا ششم این ماه ادامه دارد.

<>زمان برگزاری امتحانات میان ترم دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی از تاریخ ۴ تا ۱۷ اردیبهشت سال ۱۴۰۰ در نظر گرفته شد. دانشجویان نیز ۱۱ تا ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ می توانند نسبت حذف اضطراری خود اقدام کنند.

<>کلاس های آموزشی دانشجویان علمی کاربردی ۲۸ خرداد سال ۱۴۰۰ پایان می یابد و امتحانات دانشجویان از ۲۹ خرداد آغاز می شود تا ۱۱ تیر ادامه دارد.

<>

دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه های کارشناسی، کاردانی
و سایر مقاطع دانشگاه علمی کاربردی و دیگر دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر پنج شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۹