اخبار / دانشگاهی / جزئیات آزمون های پیش کارورزی، علوم پایه و جامع داروسازی اعلام شد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

جزئیات آزمون های پیش کارورزی، علوم پایه و جامع داروسازی اعلام شد

<>به گزارش خبرنگار مهر، داوطلبان تحصیل کرده در داخل کشور جهت ثبت نام در آزمون های پیش کارورزی، علوم پایه و جامع داروسازی اسفند ۱۳۹۸ تا پایان وقت اداری روز چهار شنبه ۳۰ بهمن ۹۸ فرصت دارند به دانشگاه محل تحصیل خود در حوزه مراکز برگزار کننده آزمون ها مراجعه و یا با معرفی دانشگاه به نزدیکترین مرکز قطب برگزار کننده آزمون مراجعه کنند.

<>داوطلبان تحصیل کرده در خارج از کشور که در مرکز خدمات آموزشی تشکیل پرونده داده اند، باید قبل از ثبت نام از طریق سایت  http://epay.sanjeshp.ir هزینه یک میلیون و ۵۰۰ هزار ریال معادل ۱۵۰ هزار تومان را به صورت اینترنتی پرداخت کنند و با در دست داشتن پرینت پرداخت هزینه، یک قطعه عکس و کارت ملی به مراکز قطب برگزار کننده آزمون مراجعه کنند.

<>این دسته از داوطلبان تا ۳۰ بهمن ماه ۹۸ فرصت دارند با مراجعه به مراکز قطب برگزار کننده آزمون جامع علوم پایه، پیش کارورزی و داروسازی نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام کنند.

<>داوطلبان تحصیل کرده در خارج از کشور قبل از واریز ثبت نام باید از برگزاری آزمون و داشتن ظرفیت در منطقه آمایشی مورد نظر اطمینان حاصل کنند.

<>آزمون های پیش کارورزی، علوم پایه و جامع داروسازی پنجشنبه ۸ اسفند ۹۸ برگزار می شود.

<>

دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته ها
و مقاطع دانشگاه علوم پزشکی (وزارت بهداشت) و دیگر دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر یکشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۸