اخبار / دانشگاهی / جزئیات آزمون عملي معرفي‌ شدگان رشته هاي موسيقي کنکور 92 به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

جزئیات آزمون عملي معرفي‌ شدگان رشته هاي موسيقي کنکور 92

تاريخ پرينت كارت، آدرس محل رفع نقص و محل برگزاري آزمون عملي از معرفي‌ شدگان چند برابر ظرفيت شركت در رشته هاي نيمه متمركز موسيقي (جهاني،ايراني و نظامي) و آهنگسازي در کنکور 92 اعلام شد. به گزارش خبرنگار مهر، توزیع کارت ورود به‌ جلسه‌ رشته هاي موسيقي (ايراني، جهاني و نظامي)‌ و آهنگسازي به ترتیب از 28 آبان آغاز می شود و تا 8 آذر ادامه دارد. همچنین آزمون این رشته ها از 30 آبان آغاز شده و تا 9 آذر به ترتیب برای هر رشته ادامه دارد.
کارت آزمون از طريق سايت سازمان سنجش به نشاني www.Sanjesh.org قابل پرينت است و آن دسته از داوطلباني كه با مراجعه به سايت موفق به پرينت كارت ورود به جلسه نمي شوند و يا كارت ورودي آنان داراي اشكال است لازم است از ساعت 7:30 دقيقه صبح روزهاي برگزاري آزمون مطابق جدول اعلام شده به نماينده رفع نقص اين سازمان به آدرس تهران- خيابان انقلاب، ضلع شمال غربي ميدان فردوسي، كوچه شاهرود، دانشكده آمار و انفورماتيك سازمان سنجش آموزش كشور مراجعه کنند.
نام رشته تاريخ پرينت كارت تاريخ برگزاري جنس
موسيقي (جهاني و نظامي) سه شنبه 28 آبان تا پنجشنبه 30 آبان پنجشنبه 30 آبان مرد
موسيقي (جهاني) سه شنبه 28 آبان تا پنجشنبه 30 آبان جمعه اول آذر زن
موسيقي (ايراني) سه شنبه 5 آذر تا پنجشنبه 7 آذر پنجشنبه 7 آذر مرد
موسيقي (ايراني) سه شنبه 5 آذر تا پنجشنبه 7 آذر جمعه 8 آذر زن
آهنگسازي چهارشنبه 6 آذر تا جمعه 8 آذر شنبه 9 آذر زن و مرد
فرآيند برگزاري آزمون‌ رشته هاي اعلام شده از ساعت‌ 8:30 (هشت و نيم) صبح‌ آغاز می شود.

تاریخ خبر سه شنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۲