اخبار / دانشگاهی / جزئیات آزمون دانشنامه دندانپزشکی به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

جزئیات آزمون دانشنامه دندانپزشکی

<>به گزارش خبرنگار مهر، آزمون رشته های دندانپزشکی کودکان، پروتزهای دندانی، اندودانتیکس، آسیب شناسی دهان و فک و صورت، پریودانتیکس و رادیولوژی دندان و فک و صورت در دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران و آزمون رشته های دندانپزشکی ترمیمی، بیماریهای دهان و فک و صورت، ارتودانتیکس، جراحی دهان و فک و صورت در دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی برگزار می شود.

<>همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون، کارت شناسایی معتبر (کارت ملی) برای همه شرکت کنندگان الزامی است.

<>فرآیند آزمون از ساعت ۸:۳۰ آغاز و آزمون رأس ساعت ۹ صبح روز دوشنبه ۲۱ مهر برگزار می شود.

<>تعداد سئوالات آزمون ۱۰۰ مورد  مدت زمان پاسخ دادن به آنها ۱۰۰ دقیقه است.

<> •پاسخ سئوالات به صورت چهار گزینه ای است و پاسخ صحیح فقط باید با پر کردن یکی از خانه ها با مداد مشکی در پاسخنامه درج شود. به پاسخهایی که در دفترچه سئوالات درج شود نمره ای تعلق نخواهد گرفت. پاسخ های غلط نمره منفی ندارد. داوطلب فقط مجاز به انتخاب یک گزینه است. به سئوالاتی که به بیش از یک گزینه پاسخ داده شود نمره تعلق نخواهد گرفت.

<>دفترچه سئوالات آزمون باید با شماره کارت داوطلب و شماره صندلی و رشته تخصصی داوطلب هم خوانی داشته باشد. 

<>کلید سوالات پس از برگزاری آزمون در سایت سنجش قرار می گیرد. اعتراضات و یا هر گونه نظریه نسبت به سئوالات، باید بلافاصله پس از آزمون حداکثر تا ساعت ۱۴ روز دوشنبه ۲۱ مهر به صورت اینترنتی از طریق سایت سنجش آموزش پزشکی به آدرس http://sanjeshp.ir اعلام شود.

<>داوطلبان باید اعتراضات خود را مستند به صفحه یا صفحات کتاب رفرنس، شماره سئوال، پاسخ درست بر اساس فرم اعتراض ارسال کنند.

<>نتایج امتحان کتبی (قبول/ مردود) بعد از ساعت ۲۲ روز دوشنبه ۲۱ مهر از طریق سایت سنجش آموزش پزشکی به آدرس http://sanjeshp.ir اعلام خواهد شد.

<>آزمون شفاهی داوطلبان از ساعت ۸ صبح روز سه شنبه ۲۲ مهر در دانشگاه محل برگزاری آزمون کتبی دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران و شهید بهشتی برگزار می شود. حضور، نیم ساعت قبل از برگزاری آزمون الزامی است.

<>شرکت کنندگان آزمون بدون همراه و به تنهایی در محل آزمون حضور یابند.

<>به دلیل شرایط خاص مواجهه با ویروس کرونا، توزیع متعهدین خدمت بلافاصله پس از برگزاری بورد انجام نشده و زمان آن متعاقبا از طریق سایت Obligat به اطلاع رسانده می شود.

<>تبصره :تحویل کلیه مستندات اعلام شده در هر رشته تخصصی و مستندات پژوهشی در روز دوشنبه ۲۱ مهر ۹۹ قبل از شروع آزمون کتبی از ساعت ۷ صبح در دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران صورت می گیرد.

<>پس از پایان فرایند آزمون شفاهی، گروه های آموزشی و دبیران بورد هیچگونه مسئولیتی در قبال مفقود شدن مستندات داوطلبان نخواهند داشت.

<>داوطلبان موظف به تکمیل فرم خوداظهاری بیماری کرونا هستند. این فرم بر روی سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی قبل از دریافت کارت ورود به جلسه در اختیار داوطلب قرار می گیرد و پس از مشخص شدن داوطلبانی که اظهار بیماری کووید ۱۹ می کنند، اسامی این داوطلبان به دانشگاه محل آزمون آنها اعلام خواهد شد.

<>استفاده از ماسک برای ورود داوطلبان به حوزه آزمون الزامی است و این مورد توسط مجریان برگزاری آزمون به شدت کنترل می شود.

<>داوطلبان به هیچ وجه مجاز به همراه داشتن کیف، تلفن همراه و غیره نیستند و براساس پروتکل های بهداشتی، استقرار باجه های امانتداری در حوزه ها ممنوع است.

<>داوطلبان باید مداد و پاک کن همراه داشته باشند. در حوزه به هیچ عنوان نوشت افزار توزیع نخواهد شد.


<>دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته های کارشناسی ارشد
و سایر مقاطع دانشگاه علوم پزشکی (وزارت بهداشت) و دیگر دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

<>

تاریخ خبر یکشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۹