اخبار / استخدامی / جزئیات آزمون استخدامی کشور به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

جزئیات آزمون استخدامی کشور

مشاور سازمان سنجش آموزش کشور جزئیات پنجمین آزمون استخدامی کشور را اعلام کرد. <>حسین توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا گفت: پنجمین آزمون استخدامی کشور با حضور 427 هزار و 696 داوطلب در 139 شهرستان و 234 حوزه امتحانی در روز جمعه 15 تیر برگزار می‌شود.

<>وی افزود: 268 هزار و 322 نفر زن و 159 هزار و 374 مرد در پنجمین آزمون استخدامی شرکت کرده‌اند.

<>مشاور سازمان سنجش آموزش کشور یادآوری کرد: کارت ورود به آزمون و برگ راهنمای شرکت در آزمون از فردا سه‌شنبه 12 تیر بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد و داوطلبان این آزمون تا پنج‌شنبه 15 تیر فرصت دارند که در این آزمون شرکت کنند.

<>توکلی افزود: فرآیند شروع آزمون از ساعت 8:30 صبح است و در حوزه‌های امتحانی از ساعت 8 صبح بسته می‌شود.

<>وی ادامه داد: در جلسه آزمون هر یک از عناوین شغلی دو بسته دفترچه سوال شامل سوالات عمومی و اختصاصی شخصی‌سازی شده دریافت می‌کنند. داوطلبان باید دقت کنند که شماره داوطلبی و کد دفترچه سوالات با پاسخنامه مطابقت داشته باشند.

<>مشاور سازمان سنجش تاکید کرد: داوطلبان باید به 100 سوال عمومی متناسب با عناوین شغلی در 110 دقیقه پاسخ دهند و پاسخگوی سوالات اختصاصی در 80 دقیقه باشند. جزئیات مواد آزمونی سوالات اختصاصی در دفترچه راهنمای آزمون و برگ راهنمای شرکت در آزمون که همراه کارت مورد به جلسه توزیع می‌شود، آمده است.

<>توکلی یادآوری کرد: این آزمون برای جذب 18 هزار و 207 نفر در 9 دستگاه اجرایی برگزار می‌شود.

<>منابع، جزوات و نمونه سوالات آزمون های استخدامی

<>

تاریخ خبر دوشنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۷