اخبار / دانشگاهی / جذب هزار نفر در چهارمین فراخوان جذب اعضای هیات علمی علوم پزشکی به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

جذب هزار نفر در چهارمین فراخوان جذب اعضای هیات علمی علوم پزشکی

<>با موافقت رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، جذب هیات علمی این دانشگاه در چهارمین فراخوان جذب هیات علمی علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی از ۵۰۰ به هزار نفر افزایش یافت.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی حوزه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر حمید میرزاده، رئیس دانشگاه برای ارتقای کیفیت آموزشی و پژوهشی رشته‌های علوم پزشکی این دانشگاه که یکی از برنامه‌های سه سال اخیر است و با توجه به پیشنهاد معاون علوم پزشکی دانشگاه برای تامین نیروی هیات علمی و اصلاح نسبت استاد به دانشجو، با افزایش تعداد جذب در فراخوان جذب هیات علمی علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی موافقت کرد.

<>دکتر سید علی ابطحی، معاون علوم پزشکی دانشگاه در این باره گفت: با درایت دکتر میرزاده مجوز جذب هیات علمی علوم پزشکی در این دوره از فراخوان دو برابر شده است. ابتدا قرار بود 500 نفر جذب شوند که اکنون به هزار نفر افزایش پیدا کرده است.

<>ابطحی گفت: حوزه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی برای کیفیت آموزشی و پژوهشی و اجرای الزامات و استانداردهای آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گام‌های خوبی برداشته است که امروزه شاهد آن هستیم.

<>او افزود: حوزه علوم پزشکی در سه سال اخیر چهار دوره فراخوان جذب هیات علمی برگزار کرده است و تاکنون موفق به جذب حدود ۸۰۰ نفر هیات علمی شده‌ایم و با این مجوز، مجموع تعداد جذب هیات علمی علوم پزشکی به ۱۸۰۰ نفر می‌رسد.

دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته ها و مقاطع دانشگاه آزاد
و دیگر دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر پنج شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۵