اخبار / استخدامی / جذب 99 نیروی جدید در سازمان تأمین اجتماعی به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

جذب 99 نیروی جدید در سازمان تأمین اجتماعی

<>مدیر درمان تأمین اجتماعی استان سمنان از استخدام ۹۹ نفر در کادر مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان از طریق آزمون استخدامی خبر داد

<>به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط‌عمومی مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان سمنان، سیدمجتبی اکرم ضمن اعلام زمان ثبت‌نام آزمون استخدامی این سازمان، از نحوه برگزاری و عناوین شغلی موردنیاز خبر داد و اظهار کرد: این آزمون استخدامی با همکاری سازمان سنجش آموزش کشور و در شهریورماه برگزار خواهد شد.

<>وی افزود: ثبت‌نام این آزمون به‌صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش از روز دوشنبه، ۱۳ مردادماه آغاز می‌شود و در روز پنجشنبه، ۲۳ مردادماه به پایان خواهد رسید.

<>مدیر درمان تأمین اجتماعی استان سمنان با اشاره به لزوم دقت نظر داوطلبان حین ثبت‌نام تأکید کرد: متقاضیان پس از مطالعه شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی آزمون، به‌ویژه در نظر گرفتن شرایط سنی، مدرک تحصیلی مرتبط و فراهم آوردن مدارک و اطلاعات موردنیاز، در زمان تعیین‌شده نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

<>اکرم با اشاره به اینکه در سال گذشته هیچ جذب نیرویی در مجموعه مدیریت درمان سمنان انجام نشده است، اظهار کرد: از طریق آزمون سال جاری، جذب 99 نفر در رشته‌های پشتیبانی و درمانی امکان‌پذیر خواهد بود.

<>وی افزود: پس از انجام آزمون کتبی و مراحل گزینش و مصاحبه، نفرات برگزیده در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی تابعه مدیریت درمان سمنان به‌کارگیری خواهند شد.


منابع، جزوات و نمونه سوالات آزمون های استخدامی
<>

تاریخ خبر یکشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۹