اخبار / دانشگاهی / جذب 500 عضو هیات علمی علوم پزشکی در دانشگاه آزاد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

جذب 500 عضو هیات علمی علوم پزشکی در دانشگاه آزاد

<>معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی از جذب 500 عضو هیات علمی در فراخوان جدید این حوزه خبر داد.

به گزارش ایسنا، دکتر ابطحی، با بیان اینکه در دور قبل فراخوان جذب هیات علمی 500 نفر جذب 1379دانشگاه آزاد اسلامی شده‌اند، افزود: با توجه به اینکه افراد متقاضی فرصت کافی برای تهیه مدارک مورد نیاز داشته باشند، ثبت نام در سامانه مذکور فعلا ادامه دارد.

<>معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: با توجه به وجود 320 رشته محل حوزه پزشکی در دانشگاه آزاد اسلامی، متقاضیان واجد شرایط می توانند از این فرصت استفاده کرده و در واحدهای دانشگاهی استان خود به عنوان هیات علمی جذب و مشغول به کار شوند.

<>دکتر ابطحی گفت: این حوزه از بین دارندگان مدارک دکتری تخصص (Ph.D)، بورد تخصصی و فوق تخصصی با اولویت جذب نخبگان و استعدادهای درخشان در رشته‌های گروه علوم پایه پزشکی، دندان‌پزشکی، داروسازی و بالینی ، و استثنائاً مدرک کارشناسی ارشد در رشته های پرستاری و مامایی (با در نظر گرفتن شرایط خاص)، با رعایت مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی و پس از تایید صلاحیت علمی و عمومی متقاضیان به صورت عضو هیئت علمی پیمانی جهت واحدهای دانشگاهی در سراسر کشور دعوت به همکاری می کند.

<>وی درباره شرایط سنی متقاضیان گفت: حداکثر سن برای متقاضیان کارشناسی ارشد و دانشجویان دکتری تخصصی، ۳۵ سال و برای دکتری تخصصی(Ph.D)، بورد تخصصی و فوق تخصصی ۴۵ سال است.

<>به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، چهارمین فراخوان جذب هیات علمی علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی دوم بهمن ماه ۱۳۹۵ آغاز شده و متقاضیان می توانند با مراجعه به سامانه جذب هیات علمی علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی به آدرس jazb.med.iau.ir ثبت نام کنند.

<>
دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته ها و مقاطع دانشگاه آزاد
و دیگر دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۵