اخبار / استخدامی / جذب 250 نفر در فرودگاه ها تا 6 ماه آینده به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

جذب 250 نفر در فرودگاه ها تا 6 ماه آینده

<>مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها گفت:در شش ماهه آینده، ۲۵۰ نفر جدید با اولویت حوزه عملیات هوانوردی جذب شرکت فرودگاه‌ها خواهند شد.
به گزارش بازارکار به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی حمیدرضا سیدی از اخذ سهمیه استخدامی جدید خبر داد و گفت: در شش ماهه آینده، ۲۵۰ نفر جدید با اولویت حوزه عملیات هوانوردی جذب شرکت فرودگاه‌ها خواهند شد.

<>سیدی در مراسم گرامیداشت ۲۰ اکتبر روز جهانی کنترل ترافیک هوایی ضمن تبریک این روز، گفت: افتخار می‌کنم، به عنوان یک مراقبت پروازی، همکاری خود را در این صنعت آغاز کردم.

<>وی با اشاره چالش‌های اداره کل کنترل ترافیک هوایی در تأمین نیروی انسانی، اظهار امیدواری کرد؛ با وجود دانشگاه صنعت هواپیمایی کشور و دانشجویانی که به طور اختصاصی در آن آموزش می‌بینند، در آینده از این چالش عبور کنیم.

<>مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها در ادامه از جذب ۲۵۰ نیروی جدید در آینده نزدیک خبر داد و گفت: تعداد ۲۵۰ نیروی امریه که خدمت سربازی آنها به اتمام رسیده جذب فرودگاه‌های کوچک خواهند شد.

<>وی در خصوص بحث آموزش در اداره کل کنترل ترافیک گفت: هیچ گونه محدودیتی در این موضوع نداریم و همکاران حوزه کنترل ترافیک با حمایت شرکت فرودگاه‌ها می‌توانند برنامه‌های خود را اجرا کنند.

<>معاون وزیر، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با بیان اینکه متخصصان داخلی و شرکت‌های دانش بنیان پای کار صنعت هوانوردی هستند، عنوان کرد: برای تمام فرودگاه‌های کشور از ابوموسی تا اهواز و مشهد اعتبار بهسازی در نظر گرفته ایم و از مدیران فرودگاه‌ها می‌خواهیم تا با جدیت پیگیر امور نیمه تمام باشند.

<>سیدی تصریح کرد: تمام مدیران شرکت فرودگاه‌ها با استفاده از ظرفیت‌های قانونی پیگیر مطالبات کنترلرهای ترافیک هوایی و سایر زحمت کشان فرودگاهی و ستادی هستند.

<>

منابع، جزوات و نمونه سوالات آزمون های استخدامی

تاریخ خبر پنج شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۱