اخبار / دانشگاهی / جداول رشته‌ها و مواد امتحانی آزمون ورودی دوره‌های دکتری 1397 منتشر شد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

جداول رشته‌ها و مواد امتحانی آزمون ورودی دوره‌های دکتری 1397 منتشر شد

<>به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، جداول رشته ها و مواد امتحانی آزمون ورودی دوره‌های دکتری (Ph.D) سال 1397 (نیمه‌متمرکز) منتشر شد.

<>

<>پذیرش دانشجو در سال 1397 بر اساس قانون «سنجش و پذیرش دانشجو در دوره‌های تحصیلات تکمیلی در دانشگاهها و مراکز آموزش عالی» مصوب 18 اسفندماه سال 94 مجلس شورای اسلامی و همچنین آیین نامه اجرایی مربوطه و مصوبات شورای سنجش و پذیرش دانشجو در دوره‌های تحصیلات تکمیلی صورت می‌گیرد.

<>

<>بنابراین تمامی متقاضیان ورود به دوره دکتری در تمام رشته‌های مصوب دفتر گسترش آموزش عالی اعم از دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی باید در آزمون ورودی دوره‌های دکتری (Ph.D) شرکت کنند.

<>

<>لازم به ذکر است پذیرش بر اساس قانون مذکور و مطابق این اطلاعیه و شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای پذیرش آزمون مذکور (که در زمان ثبت نام توسط این سازمان منتشر میشود)، صورت خواهد گرفت.

<>جداول رشته‌ها و مواد امتحانی آزمون ورودی دوره‌های دکتری 1397 از اینجا قابل دریافت است.

<>


دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه های دکتری
و سایر مقاطع دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر دوشنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۶