اخبار / وزارت علوم، تحقیقات و فن آوری / جاسبی زحمات زیادی برای آموزش عالی کشور کشیده است به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

جاسبی زحمات زیادی برای آموزش عالی کشور کشیده است

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: جاسبی زحمات زیادی برای آموزش عالی کشور در طول حدود سی سال مدیریت بر دانشگاه آزاد کشیده که بر هیچ کس پوشیده نیست. به گزارش خبرگزاری مهر، کامران دانشجو با اعلام اینکه مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی و مدیریت آن علیرغم برخی مشکلات که در هر کار اجرایی امکان دارد وجود داشته باشد، خدمات قابل توجهی برای آموزش عالی کشور انجام دادند، گفت: انصاف این است که از مدیری با قابلیت‌ها و سخت کوشی‌های وی تقدیر و تشکر کرد. وی افزود: هدف شورای‌عالی انقلاب فرهنگی از ایجاد تغییرات در اساسنامه و مدیریت این دانشگاه  پس از حدود سی سال، دمیدن روح تازه در این دانشگاه، ایجاد پویایی بیش از پیش، خدمات‌رسانی مناسب‌تر و نیز پاسخگو بودن این دانشگاه به مراجع قانونی نظیر شورای‌عالی انقلاب فرهنگی همانند سایر مراکز آموزش عالی بود. وزیر علوم در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به اینکه در سال 90 موفقیت‌های زیادی در عرصه علم و فناوری داشتیم ابراز امیدواری کرد در سال 91 که سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری شده است با تولید علم نافع و حل مشکلات حوزه‌های کاربرد، شاهد نقش بیشتر آموزش عالی در اقتدار کشور باشیم.
 
دانشجو ضمن تاکید مجدد بر اسلامی شدن دانشگاه‌ها، اظهار داشت: منظور ما از اسلامی شدن دانشگاه‌ها جاری شدن احکام اسلامی در مراکز آموزش عالی است، زیرا انقلاب اسلامی مردم ایران که در راستای نهضت انبیا صورت گرفت برای جاری شدن احکام اسلامی بود.

تاریخ خبر جمعه ۱۸ فروردین ۱۳۹۱