اخبار / دانشگاهی / ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان ارشد دانشگاه آزاد آغاز شد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان ارشد دانشگاه آزاد آغاز شد

<>ثبت‌نام از پذیرفته‌شدگان آزمون ارشد دانشگاه آزاد اسلامی به صورت مجازی آغاز شد و تا دوشنبه ادامه خواهد یافت.

<>به گزارش ایسنا، پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون‌ کارشناسی ‌ارشد ناپیوسته‌ سال‌ ۱۴۰۰ می‌توانند هم‌اکنون نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند. 

<>فرآیند ثبت نام به صورت مجازی صورت می‌پذیرد و همه پذیرفته شدگان از امروز تا روز دوشنبه ۳ آبان ماه ۱۴۰۰ فرصت دارند جهت ثبت نام به سامانه آموزشیار به آدرس edu.iau.ac.ir مراجعه کنند.

<>بنا بر اعلام دانشگاه آزاد اسلامی، عدم مراجعه پذیرفته‌شدگان به سامانه آموزشیار در بازه زمانی مقرر به منزله انصراف از ثبت‌نام تلقی شده و هیچ‌گونه اعتراضی پذیرفته نخواهد شد.

<>اصل مدرک کارشناسی (لیسانس) صادره از دانشگاه آزاد اسلامی یا سایر دانشگاه‌های معتبر داخل و خارج کشور که مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی باشد، به انضمام ریز نمرات دوره کارشناسی با قید معدل از جمله مدارک لازم برای ثبت‌نام داوطلبان است.

<>تصویر تمامی صفحات شناسنامه، تصویر کارت ملی(پشت و رو)، شش قطعه عکس ۴×۳ تمام رخ (از یک نگاتیو) که اخیراً تهیه شده باشد (برای برادران مشمول ۱۲ قطعه) و مدرکی که وضعیت خدمت وظیفه عمومی برادران را مشخص کند، از جمله مدارک ثبت نام داوطلبان است.

<>شهریه پذیرفته‌شدگان از دو بخش شهریه پایه (ثابت) و متغیر تشکیل شده که در هر نیمسال تحصیلی از دانشجویان دریافت می‌شود. علاوه بر دو مورد مذکور دانشجویان در بدو ورود به دانشگاه و فقط در نیمسال اول باید مبلغ ۲ میلیون و ۲۲۵ هزار ریال عنوان هزینه خدمات آموزشی، در سامانه آموزشیار پرداخت کنند.

<>حق بیمه حوادث دانشجویی مبلغ ۶۵۰۰۰ ریال (۶هزار و ۵۰۰ تومان) تعیین شده است که هر پذیرفته شده باید آن را در سامانه آموزشیار پرداخت کند.

<>همچنین پذیرفته‌شدگان واحدها و مراکز بین‌المللی و برون مرزی توجه داشته باشند که (مطابق آئین‌نامه نقل و انتقالات دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی) مجوز انتقال، مهمانی و جابجایی تحت هیچ شرایطی به آنها داده نخواهد شد.

<>

دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه های کارشناسی ارشد
و سایر مقاطع دانشگاه آزاد و دیگر دانشگاه های کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر شنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۰