اخبار / آموزش مجازی / ثبت‌نام دانشجو در رشته بلند مدت معارف اسلامي به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

ثبت‌نام دانشجو در رشته بلند مدت معارف اسلامي

مسئول پذيرش دانشگاه مجازي امام خميني(ره) از ثبت‌نام و پذيرش دانشجو در دوره جديد آموزش الكترونيكي در رشته بلند مدت معارف اسلامي خبر داد.
حسين ميررجب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به دوره‌هاي آزاد دانشگاه مجازي امام خميني(ره) اظهار داشت: دوره‌هاي اين دانشگاه به صورت مجازي و نيمه‌حضوري برگزار مي‌شود و اين آموزش مجازي بازه زماني بلند‌مدت و كوتاه‌مدت را شامل مي‌شود.
وي با اشاره به رشته‌هاي دوره‌هاي دانشگاه مجازي گفت: تاريخ اسلام، معارف اسلام و كلام اسلامي در دوره بلند مدت و فلسفه و كلام اسلامي در دوره كوتاه مدت اين دانشگاه تدريس مي‌شود.
مسئول پذيرش دانشگاه مجازي امام خميني(ره) خاطرنشان كرد: در بخش مجازي بلند مدت دانشجويان به صورت رايگان ورود پيدا مي‌كنند.
وي ادامه داد: بخش نيمه‌حضوري از طريق جزوه برگزار مي‌شود و رشته‌هاي تاريخ اسلام، معارف اسلام و كلام اسلامي را در بر مي‌گيرد.
ميررجب خاطرنشان كرد: دانشگاه مجازي امام خميني(ره) از طريق سازمان سنجش و آموزش عالي نيز پذيرش دانشجو دارد كه متقاضيان براي ورود از طريق كنكور در دي ماه براي ثبت‌نام اقدام مي‌كنند.
وي از پذيرش دانشجو در دوره جديد آموزش الكترونيكي در رشته بلند مدت معارف اسلامي خبر داد و افزود: اين دوره با 134 واحد آموزشي در قالب هشت ترم تحصيلي برگزار مي‌شود.
مسئول پذيرش دانشگاه مجازي امام خميني(ره) خاطرنشان كرد: متقاضيان شركت در دوره جديد آموزش الكترونيكي رشته بلند مدت معارف اسلامي از 20 مرداد تا 10 شهريور ماه سال جاري فرصت دارند براي ثبت‌نام اقدام كنند.
وي عنوان داشت: افراد متقاضي براي ثبت‌نام بايد به پايگاه اطلاع‌رساني www.ikvu.ac.ir يا www.ikvu.ac.ir/arabic مراجعه كنند.
ميررجب با اشاره به افراد شركت‌ در دوره بلند مدت معارف اسلامي گفت: ثبت‌نام در اين دوره محدوديت سني، جنسي و مدرك تحصيلي ندارد و در پايان دوره گواهي از سوي موسسه آموزشي و پژوهشي امام خميني(ره) به افراد شركت‌كننده اعطا مي‌شود.

تاریخ خبر پنج شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۰