اخبار / دانشگاهی / ثبت‌نام آزمون دکترای ۹۶ از هفته آینده آغاز می ‌‌شود / جدول رشته‌های اضافه شده به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

جدول رشته‌های اضافه شده

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت:‌ متقاضیان شرکت در این آزمون باید در مهلت تعیین شده و پس از مطالعه دفترچه راهنما با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند. آزمون دکتری سال 96 در روز جمعه 6 اسفند برگزار می‌شود.


داوطلبان توجه داشته باشند در رشته مدرسی معارف اسلامی (کد 2180) شرایط پذیرش به ­صورت زیر اصلاح‌شده است.
مطابق مصوبه 556 شورای گسترش، لازم است متقاضیان تحصیل در این رشته دارای شرایط اختصاصی ذکر شده باشند:




ثبت‌نام آزمون دکترای ۹۶ از هفته آینده+ جدول رشته‌های اضافه شدهثبت‌نام آزمون دکترای ۹۶ از هفته آینده+ جدول رشته‌های اضافه شده
الف) دارا بودن یکی از مدارک زیر:دانشنامه کارشناسی ارشد رشته مدرسی معارف اسلامی. مدرک سطح سه حوزه علمیه. گواهی خبرگان بدون مدرک (مرتبه مربی) مورد تأیید مراجع ذیصلاح. مربیان رسمی گروه معارف اسلامی (اعضای هیئت علمی گروه معارف اسلامی در مرتبه مربی) با تأیید معاونت امور دفاتر، اساتید و مبلغان. حوزویان دارای گواهی اتمام کفایتین همراه با مدرک کارشناسی ارشد مورد تأیید وزارت علوم همخوان با گرایش‌های پنج‌گانه دروس معارف اسلامی به تشخیص گروه آموزشی مربوطه.
ب) دارا بودن شرط سنی حداکثر سن 40 سال، شرط سنی 40 سال در زمان ثبت‌نام، ملاک عمل است یعنی متولدین1355.09.16 به بعد.
داوطلبانی که به عضویت هیئت علمی گروه معارف با تأیید معاونت آموزشی و پژوهشی استادان و دروس معارف اسلامی درآمده‌اند، از شرایط بند «ب» معاف هستند.
اساتید حق‌التدریس گروه‌های معارف اسلامی به شرط داشتن مجوز تدریس از معاونت امور اساتید نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری مشروط بر اینکه در 2 ترم گذشته تدریس داشته باشد، از داشتن این شرط مستثنی هستند.
داوطلبانی که در این رشته مجاز به انتخاب رشته‌ شوند لازم است نسبت به تکمیل فرم مشخصات فردی در سایت: www.Asatid.org و ارسال مدارک درخواستی به نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها اقدام کنند. عدم ثبت‌نام در این سامانه به منزله انصراف از تحصیل در این رشته تلقی می‌شود.

دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه های دکتـــریو سایر مقاطع دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر سه شنبه ۰۹ آذر ۱۳۹۵