اخبار / استخدامی / ثبت‌نام آزمون استخدامی سال 94 دستیاران ستادی از ساعت 16 امروز دوشنبه 5 بهمن ماه برگزار می شود 94 به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

ثبت‌نام آزمون استخدامی سال 94 دستیاران ستادی از ساعت 16 امروز دوشنبه 5 بهمن ماه برگزار می شود 94

دریافت منابع آزمون های استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور از سایت سنجش3
به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، ثبت‌نام برای شرکت در نخستین آزمون استخدامی متمرکز سال 94 دستیاران ستادی دستگاه‌های اجرایی کشور از ساعت 16 امروز دوشنبه 5 بهمن 94 از طریق شبکه اینترنتی سازمان سنجش و آموزش کشور به نشانی اینترنتی WWW.SANJESH.ORG آغاز می‌شود و در روز دوشنبه 12 بهمن 94 پایان می‌پذیرد.
دفترچه راهنمای ثبت نام برای شرکت در آزمون نیز همزمان با شروع ثبت نام از بعدازظهر امروز دوشنبه بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد.
 داوطلبان برای شرکت در این آزمون باید در مهلت تعیین شده با مراجعه به سایت سازمان سنجش و آموزش کشور و مطالعه دقیق شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه راهنما درصورت واجد شرایط بودن نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام کنند.
 نخستین آزمون استخدامی متمرکز سال 94 دستیاران ستادی دستگاه‌های اجرایی کشور در روز جمعه 21 اسفند 94 در حوزه‌های امتحانی مربوط برگزار می‌شود.
دریافت منابع آزمون های استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر دوشنبه ۰۵ بهمن ۱۳۹۴