اخبار / دانشگاهی / ثبت‌نام آزمون آیلتس آکادمیک آغاز شد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

ثبت‌نام آزمون آیلتس آکادمیک آغاز شد

ثبت‌نام آزمون آیلتس (IELTES) ماژول آکادمیک از یکشنبه 17 شهریور ماه آغاز شد.
به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از مرکز آزمون دانشگاه آزاد، ثبت‌نام آزمون آیلتس (IELTES) ماژول آکادمیک از امروز یکشنبه 17 شهریورماه آغاز شد و داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت ielts.iauset.com نسبت به ثبت‌نام اینترنتی خود اقدام کنند.
براساس این گزارش، مهلت ثبت‌نام در آزمون آیلتس تا روز چهارشنبه 20 شهریورماه ادامه دارد که این زمان قابل تمدید نیست.
بنابراین گزارش، این آزمون در روز پنجشنبه 18 مهرماه برگزار می‌شود و ثبت‌نام شدگان باید در زمان مقرر به نشانی تهران- انتهای پل دوم حافظ- روبروی تالار بورس- پلاک 303، مراجعه کنند.
نتایج این آزمون در روز شنبه 4 آبان ماه از طریق سایت results.ielts.org اعلام خواهد شد که ثبت نام شوندگان می‌توانند از نتیجه آزمون خود اطلاع حاصل کنند.
انصراف پس از ثبت‌نام قطعی امکان پذیر نیست، لذا به متقاضیان توصیه می‌شود که پس از اطمینان از شرکت در آزمون اقدام به ثبت‌نام کنند.
شایان ذکر است، متقاضیان آیلتس در صورت داشتن هرگونه سوال در رابطه با این آزمون می‌توانند به نشانی الکترونیکی [email protected] ایمیل خود را ارسال تا کارشناسان مرکز در اسرع وقت به سوالات آنها پاسخ دهند.

تاریخ خبر دوشنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۲