اخبار / دانشگاه پیام نور / ثبت ‌نام براي شركت در آزمون دروس ريزشي پيام‌ نور از 6 تا 8 شهريور به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

ثبت ‌نام براي شركت در آزمون دروس ريزشي پيام‌ نور از 6 تا 8 شهريور

رئيس مركز آزمون و سنجش دانشگاه پيام‌نور گفت: دانشجويان دانشگاه پيام‌نور كه خواستار شركت در آزمون دروس ريزشي هستند بايد از 6 تا 8 شهريور با مراجعه به سايت گلستان براي حضور در آزمون دروس ريزشي ثبت‌نام كنند. محمد هادي امين ناجي، رئيس مركز آزمون و سنجش دانشگاه پيام‌نور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاه خبرگزاري فارس با بيان اين‌كه ليست دروس ريزشي دانشگاه پيام‌نور اعلام شده است، افزود: دانشجويان دانشگاه پيام‌نور كه خواستار شركت در آزمون دروس ريزشي هستند بايد از 6 تا 8 شهريور با مراجعه به سايت گلستان براي حضور در آزمون دروس ريزشي ثبت‌نام كنند.

وي با بيان اين‌كه شركت در آزمون‌هاي دروس ريزشي بدون پرداخت شهريه است، گفت: 17 درس در ليست دروس ريزشي نيم‌سال تحصيلي گذشته دانشگاه پيام‌نور قرار دارند.

رئيس مركز آزمون و سنجش دانشگاه پيام‌نور درباره مشخصات دروس ريزشي گفت: دروس در صورتي در ليست ريزشي‌ها قرار مي‌گيرند كه بيش از 70 درصد از دانشجويان در آن درس نمره قبولي كسب نكنند، آزمون درس تستي كامل باشد و بيش از 50 دانشجو آن درس را انتخاب كرده باشند.

تاریخ خبر سه شنبه ۰۵ مرداد ۱۳۸۹