اخبار / دانشگاهی / ثبت نام وام دانشجویان دستیاری و دکتری تخصصی علوم پزشکی آغاز شد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

ثبت نام وام دانشجویان دستیاری و دکتری تخصصی علوم پزشکی آغاز شد

<>به گزارش خبرنگار مهر، با ابلاغ صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت و بر طبق دستورالعمل اجرایی صندوق، ثبت نام وام ضروری دستیاری و دانشجویان دکتری تخصصی (Ph.D) علوم پزشکی از ۱۴ آذرماه ۱۴۰۱ آغاز شده و فرصت ثبت نام تا ۲۸ آذر ماه ۱۴۰۱ از طریق پرتال دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت به آدرس portal.srd.ir ادامه دارد.

<>مبلغ دریافت وام برای دانشجویان مجرد ۱۵۰ میلیون ریال (۱۵ میلیون تومان) و دانشجویان متاهل ۲۰۰ میلیون ریال (۲۰ میلیون تومان) است.

<>به هر دو نفر زوجینی که مشمول دریافت تسهیلات مذکور هستند با رعایت سایر شرایط مندرج در این دستورالعمل تسهیلات تعلق خواهد گرفت.

<>دریافت تسهیلات وام منعی برای دریافت سایر تسهیلات صندوق برای دانشجو ایجاد نخواهد کرد.

<>داشتن سنوات مجاز از شروط دریافت وام دستیاری است (سنوات مجاز ۹ ترم است).

<>وثایق و تضامین برای وام گیرنده شامل کارت نظام پزشکی یا کارت دانشجویی یا آخرین فیش حقوقی (در صورت وجود) و برای ضامن یا ضامین شامل کارمند یا کاسب مورد تایید بانک با ارائه گواهی کسر از اقساط یا چک صیادی معتبر از حساب معبر است.

<>بازپرداخت تسهیلات به این شکل است که کارمزد تسهیلات اعطای حداکثر ۴ درصد مانده بدهی در سال است که بر اقساط سرشکن می شود. وام دارای ۸ ماه تنفس از زمان پرداخت و دوره بازپرداخت حداکثر ۳۴ ماهه است.

<>

دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته ها
و سایر مقاطع دانشگاه علوم پزشکی (وزارت بهداشت) و دیگر دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر دوشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۱