اخبار / دانشگاهی / ثبت نام مجدد در آزمون دکتری تخصصی علوم پزشکی از ۱۴ اردیبهشت به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

ثبت نام مجدد در آزمون دکتری تخصصی علوم پزشکی از ۱۴ اردیبهشت

<>به گزارش خبرنگار مهر، با توجه به تغییر زمان آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی (Ph.D) رشته های علوم پزشکی سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰ از روزهای ۲۱، ۲۲ و ۲۳ خردادماه به روزهای ۲۵، ۲۶ و ۲۷ تیرماه، امکان ثبت نام مجدد در این آزمون فراهم شده است.

<>زمانبندی برگزاری آزمون هر رشته بر اساس نوبت صبح یا عصر هر یک از روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه طبق همان نوبت بندی اعلام شده در دفترچه راهنمای آزمون است.

<>در واقع رشته هایی که قرار بود در نوبت صبح و عصر چهارشنبه ۲۱ خرداد برگزار شوند به نوبت صبح و عصر چهارشنبه ۲۵ تیرماه منتقل شده اند و سایر نوبت ها نیز به همین ترتیب هستند.

<>مهلت مجدد ثبت نام و ویرایش مدارک برای متقاضیان شرکت در آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی (Ph.D) رشته های علوم پزشکی سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰ فراهم شده است و داوطلبان از ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه ۱۴ اردیبهشت ماه ۹۹ تا ساعت ۲۴ روز سه شنبه ۱۶ اردیبهشت ماه ۹۹ می توانند نسبت به ثبت نام جدید و یا ویرایش اطلاعات اقدام کنند.

<>تاکنون ۱۴ هزار و ۲۳۹ نفر بدون احتساب رشته دوم در آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی (Ph.D) رشته های علوم پزشکی ثبت نام کرده اند. این آزمون برای نخستین بار به صورت الکترونیکی برگزار می شود.


<>دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته های دکتری
و سایر مقاطع دانشگاه علوم پزشکی (وزارت بهداشت) و دیگر دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

<>

تاریخ خبر یکشنبه ۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۹