اخبار / دانشگاهی / ثبت نام دوره های کاردانی و فنی حرفه ای آغاز شد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

ثبت نام دوره های کاردانی و فنی حرفه ای آغاز شد

مشاور عالی سازمان سنجش گفت:ثبت نام دور های کاردانی و فنی حرفه ای هم اکنون آغاز شد.داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش و استفاده از دفترچه راهنما اقدام به ثبت نام کنند.

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: کلیه داوطلبان متقاضی برای شرکت در ثبت نام دوره های کاردانی و فنی حرفه ای دانشگاه جامع علمی کاربردی از هم اکنون می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش اقدام به ثبت نام نمایند.
وی ادامه داد: گزینش دانشجو در هر یک از کد رشته محل‌های تحصیلی بر اساس معدل کل دیپلم در گواهی معتبر دیپلم، فوق دیپلم و سهمیه‌های مشخص شده و با توجه به صلاحیت‌ها بر اساس ضوابط دانشگاه جامع علمی کاربردی است.
توکلی تصریح کرد: پرداخت هزینه ثبت نام اینترنتی بوده و داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش و پرداخت مبلغ یکصد و هشتاد هزار ریال (18 هزار تومان) اقدام به ثبت نام کنند.
وی خاطر نشان کرد: دانش آموزان سال آخر دوره متوسطه که تا 31 مرداد ماه 95 موفق به اخذ مدرک دیپلم می‌شوند، مجاز به انتخاب کد رشته محل‌های نیمسال اول و دوم تحصیلی (مهر و بهمن ماه) هستند..
توکلی یادآور شد: دانش آموزان سال آخر متوسطه که حداکثر تا 30 مهر ماه 95 موفق به گرفتن دیپلم می‌شوند، تنها می‌توانند از کد رشته محل‌های نیمسال دوم تحصیلی استفاده کنند. 

دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه های کاردانی
و سایر مقاطع دانشگاه علمی کاربردی
 و دیگر دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3  

تاریخ خبر دوشنبه ۰۸ شهریور ۱۳۹۵