اخبار / دانشگاهی / ثبت نام در فراخوان جذب هیات علمی آغاز شد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

ثبت نام در فراخوان جذب هیات علمی آغاز شد

<>فراخوان جذب اعضای هیئت علمی از امروز ۱۵ بهمن ۹۷ آغاز شده و تا ۳۰ بهمن ماه ادامه خواهد داشت، متقاضیان جذب در این زمان می توانند نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

<>به گزارش خبرنگار مهر، هیئت مرکزی جذب وزارت علوم، برنامه زمـانبندی بیستمین فـراخـوان نیمه متمرکز جذب اعضای هیئت علمی (پـیمانـی و طـرح سـربـازی) دانـشگاه‌ها و مـؤسسات آمـوزش عـالی و پژوهشی کـشور مـربوط بـه فـراخـوان بـهمن ۱۳۹۷ را اعلام کرد.

<>براساس اعلام مرکز جذب وزارت علوم، دانشگاه ها از ۱۹ دی ۹۷ تا ۲۷ دی ۹۷ فرصت داشتند تا نیازهای خود را اعلام کنند. مرکز نظارت و ارزیابی آموزش عالی نیز از  ۲۹ دی الی ۶ بهمن ۹۷ به بررسی اعلام نیاز دانشگاه و تخصیص ظرفیت دانشگاه ها می پرداخت.

<>دانشگاه ها نیز همچنین از ۷ بهمن الی ۱۴ بهمن ۹۷ فرصت داشتند تا به تطبیق نیاز با تاییدیه مرکز نظارت و ارزیابی آموزش عالی بپردازند.

<>براساس اعلام مرکز جذب، فراخوان جذب اعضای هیئت علمی دانشگاه ها از امروز ۱۵ بهمن ۹۷ آغاز شده و تا۳۰ بهمن ماه ادامه خواهد داشت، متقاضیان جذب دراین زمان می توانند نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

<>دانشگاه ها ۴ اسفند ۹۷ الی ۲۰ خرداد ۹۸ فرصت  دارند تا به درخواست ها رسیدگی کنند.

<>مرکز جذب اعضای هیات علمی نیز ۲۱ خرداد ۹۸ الی ۳۱ تیر ۹۸ پرونده ها را بررسی کرده و در هیات مرکزی جذب مطرح می کند

دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته ها
و مقاطع دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3
<>.

تاریخ خبر دوشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۷