اخبار / دانشگاهی / ثبت نام دانشجویان برای ترم تابستان در دانشگاه آزاد آغاز شد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

ثبت نام دانشجویان برای ترم تابستان در دانشگاه آزاد آغاز شد

<>به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، تقویم زمانبندی انتخاب واحد دوره تابستان دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد.

<>براساس تقویم زمانبندی انتخاب واحد دوره تابستان دانشگاه آزاد اسلامی، دانشجویان با مراجعه به سامانه آموزشیار به آدرس edu.iau.ac.ir براساس راهنمای انتخاب واحد اقدام به ثبت درخواست اولیه برای انتخاب واحد دوره تابستان و پرداخت شهریه می کنند و پس از فعال شدن فرایند انتخاب واحد، از امروز شنبه ۲۶ تیرماه ۱۴۰۰ (مطابق جدول زمانبندی) می توانند نسبت به اخذ دروس انتخابی در دوره تابستان اقدام کنند.

<>براساس روال جدید (فعال کردن خدمات مبتنی بر درخواست) دانشجویان لازم بود قبل از فرایند انتخاب دروس دوره تابستان، اقدام به ثبت درخواست اولیه برای کنترل مجاز بودن به انتخاب واحد و پرداخت شهریه کنند تا در روز انتخاب واحد صرفاً اقدام به ثبت دروس خود کنند. این امر در جهت تسهیل در فرایند پرداخت شهریه و انتخاب دروس برای دانشجویان درنظر گرفته شده بود.

<>گفتنی است در روز انتخاب واحد بعد از ثبت درخواست دانشجویان و پرداخت شهریه، دسترسی برای انتخاب دروس برای دانشجویان فراهم می شود و پیام مربوطه از طریق پیام رسان نیز به دانشجو ارسال خواهد شد.

<>برنامه زمانبندی انتخاب واحد دوره تابستان دانشگاه آزاد اسلامی به شرح زیر است:

<>ثبت نام دانشجویان برای ترم تابستان در دانشگاه آزاد آغاز شد


<>دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتـه ها
و
مقاطع دانشگاه آزاد و دیگر دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3



تاریخ خبر شنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۰