اخبار / دانشگاهی / ثبت نام آموزش غیرحضوری طلاب آغاز شد / امتحانات نیمه دوم اسفند به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

امتحانات نیمه دوم اسفند

مهلت ثبت نام برای آموزش غیر حضوری طلاب برای نیمسال اول تحصیلی ۹۶-۹۵ از ۲۲ آبان ماه آغاز شده و تا ۲۰ آذرماه ادامه دارد.  <>به گزارش خبرنگار مهر، زمان انتخاب دروس غیر حضوری طلاب برای نیمسال اول تحصیلی ۹۵-۹۶ از یکم آذرماه آغاز می شود و تا ۱۵ دی ماه ادامه دارد.

<>زمان امتحانات دروس غیر حضوری از نیمه دوم اسفندماه سال جاری آغاز خواهد شد.

<>

<>شرایط ثبت نام برای آزمون دروس غیرحضوری طلاب

<>تکمیل سطح یک (قبولی در دروس پایه های ۱ تا ۶ و کسب معدل ۱۴ از دروس پایه ۶)، گذراندن تحصیلات دوره سطح یک (کتبی و شفاهی) به صورت رسمی طبق ضوابط و در مدارس تحت برنامه مرکز مدیریت حوزه های علمیه و عدم استفاده از ماده ۱۰ و ۱۸ از شرایط ثبت نام در دوره های غیر حضوری است.

<>اشتغال تمام وقت در یکی از نهادها یا ارگان های انقلاب اسلامی (متناسب با شئون روحانیت) و نداشتن مشکل آموزشی و صیانتی (آماری) از دیگر شروط ثبت نام برای آزمون غیر حضوری طلاب است.

<>در ثبت نام غیرحضوری اعم از انتقال از حضوری به غیرحضوری یا تمدید دوره غیرحضوری (انتقال از غیرحضوری به غیرحضوری) رعایت شرایط مذکور الزامی است.

<>

<>شرایط انتقال از دوره های غیرحضوری

<>انصراف از غیرحضوری (انتقال از غیرحضوری به حضوری) فقط در نیمسال اول امکان پذیر است.

<>تغییر دوره از حضوری به غیرحضوری و بالعکس در هر سال تحصیلی، تنها برای یک مرتبه امکان پذیر خواهد بود.

<>طلاب تنها مجاز به شرکت در محل آزمون تعیین شده از طرف مدیریت استان محل تحصیل خود است.

<>لازم است تمامی انتخــاب درس ها و همچنین شرکت در امتحــان در مدرسه غیرحضوری که در سامانه به عنوان محل تحصیل طلبه شناخته می شود صورت پذیرد.

<>شرکت در امتحان منوط به ثبت نام در دوره غیرحضوری، انتخاب درس مطابق آیین نامه و نیز نهایی شدن انتخاب درس توسط مدیریت استان خواهد بود.

<>

<>حداقل نمره قبولی برای دروس غیرحضوری طلاب

<>در تمامی امتحانات غیرحضوری حداقل نمره قبولی ۱۲ و امکان استفاده از تک ماده وجود ندارد.

<>حضور در امتحانات هر نیمسال مطابق ضوابط برای تمامی طلاب عضو آموزش غیرحضوری الزامی است و در صورت غیبت و یا انصراف از جلسه امتحان، نمره صفر منظور خواهد شد.

<>طلابی که دارای مشکل آموزشی از قبیل عدم رشد تحصیلی مناسب و یا انفصال از تحصیل هستند، لازم است قبل از اقدام برای انتقال نسبت به رفع مشکل آموزشی اقدام کنند.

دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته ها و مقاطع دانشگاه های 
مختلف کشور از سایت سنجش3

<>

تاریخ خبر یکشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۵