اخبار / دانشگاهی / ثبت نام آزمون‌های پیش‌کارورزی و علوم پایه آغاز شد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

ثبت نام آزمون‌های پیش‌کارورزی و علوم پایه آغاز شد

<>ثبت نام آزمون‌های پیش کارورزی و علوم پایه شهریور ۹۷ از ۱۰ مرداد ماه آغاز شده و تا پایان وقت اداری چهارشنبه هفتم شهریور ماه ادامه دارد.

<>به گزارش ایسنا، داوطلبان تحصیل کرده در خارج از کشور که در مرکز خدمات آموزشی تشکیل پرونده داده‌اند، لازم است قبل از ثبت نام از طریق سایت مرکز سنجش پزشکی به آدرس http://www.sanjeshp.ir/  مبلغ ۱۲۰ هزار تومان به صورت اینترنتی به عنوان هزینه ثبت نام پرداخت کنند و با در دست داشتن پرینت پرداخت هزینه و به همراه داشتن یک قطعه عکس و کارت ملی به حوزه مرکز قطب برگزار کننده آزمون‌های جامع علوم پایه و پیش کارورزی طی مهلت اعلام شده برای ثبت نام مراجعه کنند.

<>طبق اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی، ثبت نام این دسته از داوطلبان به صورت مشروط است و صدور کارت ورود به جلسه آزمون منوط به تأیید مرکز خدمات آموزشی خواهد بود.

<>تاکید می‌شود این دسته از داوطلبان قبل از واریز وجه ثبت نام از مرکز قطب برگزار کننده آزمون در خصوص برگزاری آزمون برای داوطلبان خارج از کشور استعلام کنند.

<>همچنین داوطلبان تحصیل کرده در داخل کشور در مهلت تعیین شده می‌توانند به دانشگاه محل تحصیل خود در حوزه مراکز برگزار کننده آزمون‌های جامع علوم پایه و پیش کارورزی میان دوره مراجعه و یا با معرفی دانشگاه به نزدیکترین مرکز قطب برگزار کننده آزمون مراجعه کنند.

<>به گزارش مفدا، زمان برگزاری آزمون روز پنج شنبه ۱۵ شهریور ماه است.

<>دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته ها
و مقاطع دانشگاه علوم پزشکی (وزارت بهداشت) و دیگر دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر پنج شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۷