اخبار / دانشگاهی / ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۲ آغاز شد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۲ آغاز شد

<>به گزارش خبرنگار مهر، ثبت‌نام و شرکت در آزمون ورودی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۲ و بیست و هشتمین دوره المپیاد علمی- دانشجویی کشور از امروز ز ۱۶ آذرماه ۱۴۰۱ آغاز شده است و داوطلبان تا ۲۲ آذرماه فرصت دارند در این آزمون ثبت نام کنند.

<>پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد بر اساس قانون «سنجش و پذیرش دانشجو در دوره‌های تحصیلات تکمیلی در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی» مصوب ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ مجلس شورای اسلامی و همچنین آئین نامه اجرایی مربوطه و مصوبات «شورای سنجش و پذیرش دانشجو در دوره‌های تحصیلات تکمیلی» و مطابق دفترچه راهنمای ثبت‌نام صورت خواهد گرفت.

<>دفترچه راهنمای ثبت نام در آزمون ورودی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۲ همزمان با آغاز ثبت نام در پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش منتشر می‌شود و اطلاعیه تکمیلی ثبت‌نام نیز همزمان در دسترس خواهد بود و لازم است متقاضیان قبل از خرید کارت اعتباری ثبت نام آن را به دقت مطالعه کرده و در صورت واجد شرایط بودن اقدام به ثبت نام کنند.

<>ثبت‌نام داوطلبان فقط زمانی تکمیل شده است که در انتهای مراحل ثبت نام، در یک صفحه مجزا از سیستم ثبت‌نام، شماره پرونده ۷ رقمی و کد پیگیری ۱۶ رقمی دریافت کنند و هر داوطلب باید یک نسخه پرینت از تقاضانامه ثبت نام خود تهیه و تا اعلام نتایج نهایی نزد خود نگهداری کند.

<>داوطلبان در درج معدل خود دقت کنند چرا که هر ساله تعداد قابل توجهی از داوطلبان در درج معدل خود در زمان ثبت‌نام بی‌دقتی کرده و پس از قبولی در دانشگاه به دلیل مغایرت معدل قبولی آنها لغو شده و دچار مشکل می‌شوند

<>آزمون ورودی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۲ در تمامی رشته‌های امتحانی در روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۱ و ۱۲ اسفنده ماه سال ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.


دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه های کارشناسی ارشدو سایر مقاطع دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3<>

تاریخ خبر چهارشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۱