اخبار / استخدامی / ثبت نام آزمون متقاضیان اخذ پروانه کارشناسی رسمی دادگستری آغاز شد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

ثبت نام آزمون متقاضیان اخذ پروانه کارشناسی رسمی دادگستری آغاز شد

<>به گزارش خبرنگار مهر، دفترچه راهنمای ثبت‌نام آزمون متقاضیان اخذ پروانه کارشناسی رسمی دادگستری سال ۱۴۰۳ در سایت سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور منتشر شده است.

<>ثبت نام آزمون متقاضیان اخذ پروانه کارشناسی رسمی دادگستری - مرکز وکلاء، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه سال ۱۴۰۳ از امروز سه شنبه ۲۴ مهرماه آغاز شده است و این فرصت تا دوشنبه ۳۰ مهرماه ادامه دارد.

<>آزمون متقاضیان اخذ پروانه کارشناسی رسمی دادگستری سال ۱۴۰۳ پنجشنبه ۲۰ دی ماه ۱۴۰۳ برگزار می شود.

<>ثبت نام داوطلبان زمانی تکمیل شده که در مراحل ثبت نام از سیستم شماره پرونده ۷ رقمی و کد پیگیری ثبت نام ۱۵ رقمی دریافت کنند.

<>داوطلبان باید سریال ثبت نام ۱۲ رقمی سیستم ثبت نام آزمون متقاضیان اخذ پروانه کارشناسی رسمی دادگستری - مرکز وکلاء، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه سال ۱۴۰۳ را به مبلغ ۸ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال را از قسمت خرید کارت تهیه کنند.

<>داوطلبان باید دفترچه راهنمای ثبت نام را بطور کامل مطالعه کرده باشند و باید حتما شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام را داشته باشند.

<>داوطلبان لازم است در درج کد ملی، نام خانوادگی و نام، مشخصات شناسنامه‌ای، ارسال عکس و تمامی اطلاعات لازم دیگر دقت و توجه کافی به عمل آورند، درصورت اعلام و ارسال هرگونه اطلاعات اشتباه، با داوطلب به عنوان متخلف برخورد خواهد شد.

<>در پایان ثبت‌نام اینترنتی تأیید صحت اطلاعات ارسالی به عهده شخص داوطلب می‌باشد، لذا دقت و توجه کافی در این خصوص به عمل آید. برای جلوگیری از مشکلات بعدی حتماً اطلاعات درج شده در تقاضانامه ثبت‌نامی را به دقت بررسی کنند.

<>داوطلبان پس از تکمیل تقاضانامه و دریافت کد پیگیری یک نسخه پرینت از تقاضانامه تهیه و پس از مطالعه مندرجات آن، آن را نزد خود نگهداری کنند. همچنین داوطلبان لازم است اطلاعات کارت اعتباری، شماره پرونده و کد پیگیری خود را تا اعلام نتایج نهایی نزد خود نگهداری کنند.

<>توصیه می‌شود داوطلب فرایند ثبت‌نام را شخصاً انجام دهد و شماره پرونده و کد پیگیری دریافتی از سایت را، نزد سایرین افشا نکند.


<>منابع، جزوات و نمونه سوالات آزمون های استخدامی

تاریخ خبر سه شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۳