اخبار / دانشگاهی / تکمیل ظرفیت آزمون دستیاری دندانپزشکی آغاز شد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

تکمیل ظرفیت آزمون دستیاری دندانپزشکی آغاز شد

<>تکمیل ظرفیت رشته محل های آزمون دستیاری دندانپزشکی سال ٩٧ آغاز شد.

<>به گزارش خبرنگار مهر، افرادی که در سی و دومین دوره آزمون پذیرش دستیار در رشته های تخصصی دندانپزشکی شرکت کرده و متقاضی بهره مندی از شرایط تکمیل ظرفیت هستند، می توانند نسبت به انتخاب رشته/محل های اعلام شده اقدام کنند.

<>افرادی که حد نصاب ۴۵ درصد نمره خام آزمون را کسب کرده اند صرفا مجاز به انتخاب رشته های بیماری های دهان و فک و صورت و آسیب شناسی دهان و فک و صورت خواهند بود. کسب نمره حدنصاب برای کلیه سهمیه ها تابع مقررات مربوط به خود است.

<>افرادی می توانند در تکمیل ظرفیت شرکت کنند که در آزمون دستیاری دندانپزشکی در هیچ رشته/ محلی پذیرفته نشده باشند.

<>داوطلبان می توانند از ۱۰ صبح روز یکشنبه ۱۵ مهر تا ساعت ٢٤ روز دوشنبه ۱۶ مهر ۹۷ با وارد کردن کد رهگیری و با در نظر گرفتن جدول پذیرش، نسبت به انتخاب اولویت های رشته / محل تحصیل خود اقدام کنند.

<>مهلت اعلام شده قابل تمدید نبوده و عدم تکمیل فرم انتخاب ویژه پذیرفته نشدگان در مهلت مذکور به منزله انصراف داوطلب از شرکت در مراحل پذیرش دستیار دندانپزشکی در این دوره خواهد بود.

<>

<>اعلام ظرفیت پذیرش در تکمیل ظرفیت سی و دومین دوره آزمون پذیرش دستیاری دندانپزشکی

رشته دانشگاه محل تحصیل سهمیه بومی سهمیه آزاد بیماری های دهان و فک و صورت زاهدان ۱ ۱ بیماری های دهان و فک و صورت مشهد ۱ ۲ بیماری های دهان و فک و صورت همدان - ۱ بیماری های دهان و فک و صورت شهید صدوقی یزد - ۱ بیماری های دهان و فک و صورت آزاد اسلامی واحد خوراسگان - ۲ آسیب شناسی دهان و فک و صورت تهران - ۱ آسیب شناسی دهان و فک و صورت اصفهان ۱ ۱ آسیب شناسی دهان و فک و صورت بابل ۱ ۱ آسیب شناسی دهان و فک و صورت تبریز ۱ ۱ آسیب شناسی دهان و فک و صورت شیراز ۱ ۱ آسیب شناسی دهان و فک و صورت مشهد ۱ ۱ آسیب شناسی دهان و فک و صورت همدان ۱ ۱ آسیب شناسی دهان و فک و صورت شهید صدوقی یزد ۱ ۱ آسیب شناسی دهان و فک و صورت آزاد اسلامی واحد خوراسگان - ۲
<>دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته ها
و مقاطع دانشگاه علوم پزشکی (وزارت بهداشت) و دیگر دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر دوشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۷