اخبار / دانشگاهی / تکمیل ظرفیت آزمون دستیاری اعلام شد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

تکمیل ظرفیت آزمون دستیاری اعلام شد

<>به گزارش خبرنگار مهر، نتایج آزمون دستیاری ۱۱ مهرماه ۱۴۰۰ اعلام شده است و پس از پایان مهلت ثبت نام پذیرفته شدگان، ظرفیت برخی از رشته ها خالی مانده است که بر همین اساس مرحله تکمیل ظرفیت برای چهل و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی اجرا می شود.

<>انتخاب رشته مرحله تکمیل ظرفیت چهل و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی از روز چهارشنبه ۱۹ آبان تا روز یکشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۰ در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی Sanjeshp.ir انجام می شود.

<>مرحله تکمیل ظرفیت به رشته های بیماری های داخلی، بیماری های عفونی، کودکان، بیهوشی و طب اورژانس و با تعداد ۲۹۲ نفر ظرفیت برای این رشته ها اختصاص دارد.

<>چهل و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پس از دوبار تعویق سه شنبه ۸ تیرماه ۱۴۰۰ برگزار شد. تعداد ۱۲ هزار و ۶۰۱ نفر در این دوره ثبت نام کردند که از این تعداد ۸۴.۵ درصد کارت ورود به جلسه را دریافت کردند. پس از اعلام نتایج اولیه ۷ هزار و ۳۹۴ نفر از داوطلبان مجاز به انتخاب رشته شدند و در نهایت نتایج نهایی ۱۱ مهرماه ۱۴۰۰ اعلام شد.

<>ظرفیت پذیرش چهل و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی نسبت به سال گذشته افزایش داشت و از حدود ۳۶۰۰ نفر به ۴ هزار و ۳۰۳ نفر رسید.



<>دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته های دکتری
و سایر مقاطع دانشگاه علوم پزشکی (وزارت بهداشت) و دیگر دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

<>

تاریخ خبر سه شنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۰