اخبار / تحصیلات تکمیلی / توضيحات دانشگاه اميركبير درباره برگزاري آزمون مجازي به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

توضيحات دانشگاه اميركبير درباره برگزاري آزمون مجازي

خبرگزاري فارس: دانشگاه اميركبير با انتشار اطلاعيه‌اي اعلام كرد كه برگزاري آزمون دوره مجازي اين دانشگاه با هماهنگي سازمان سنجش آموزش كشور و وزارت علوم بوده است.
به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاري فارس، دانشگاه اميركبير در پي درج اخبار "برگزاري آزمون مجازي پذيرش دانشجو در دانشگاه اميركبير " و "سازمان سنجش مسئول برگزاري آزمون مجازي دانشگاه اميركبير نيست " با انتشار اطلاعيه‌اي اعلام كرد: با توجه به انتشار مطالبي مبني بر اينكه برگزاري آزمون مجازي پذيرش دانشجو در دانشگاه اميركبير برخلاف مصوبه وزارت علوم و بي اطلاعي سازمان سنجش مي‌باشد؛ لازم به توضيح است: كه دانشگاه صنعتي اميركبير اين آزمون را براساس مجوز وزارت علوم، تحقيقات و فناوري و همچنين هماهنگي‌هاي لازم با سازمان سنجش آموزش كشور برنامه‌ريزي و اقدام نموده است. "

در ادامه اين اطلاعيه آمده است:‌ "بديهي است دانشگاه صنعتي اميركبير همواره خود را مقيد و متعهد به اجراي قوانين آموزشي و مصوب وزارت علوم، تحقيقات و فناوري دانسته و هيچگاه بدون اخذ مجوزهاي لازم و هماهنگي با نهادهاي ذي‌ربط اقدام به برگزاري آزمون‌هاي مربوطه نكرده و نخواهد كرد. "

تاریخ خبر سه شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۰