اخبار / دانشگاهی / توسعه مراکز رشد و شرکت‌های دانش بنیان در واحد تهران شمال دانشگاه آزاد اسلامی به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

توسعه مراکز رشد و شرکت‌های دانش بنیان در واحد تهران شمال دانشگاه آزاد اسلامی

دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته ها و مقاطع دانشگاه آزاد و سایر دانشگاه های کشور از سایت سنجش3
رئیس واحد تهران شمال دانشگاه آزاد گفت: توسعه مراکز رشد و شرکت‌های دانش بنیان، تقویت بخش ارتباط با صنعت، تغییر چارت دانشگاه همسو با طرح تجمیع شماره 2 سازمان مرکزی از برنامه‌های در حال اجرای این واحد دانشگاهی است.
به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی واحد تهران شمال دانشگاه آزاد، علی‌محمد صفانیا رئیس دانشگاه آزاد واحد تهران شمال با ارائه گزارش اجمالی اهم فعالیت‌های صورت گرفته در این واحد دانشگاهی در یک سال اخیر، گفت: جابجایی حوزه‌های ستادی و تجمیع در پردیس واحد یک حرکت انقلابی بوده و در تاریخ این واحد دانشگاهی ماندگار خواهد بود.
وی همچنین با اشاره به  اهتمام واحد تهران شمال در استقلال مدیریتی، نظارت و تجهیز آزمایشگاه ملی گفت: بودجه‌های اختصاص یافته به دو پروژه عظیم آزمایشگاه ملی و دانشکده فنی و مهندسی با بودجه سالانه برخی شهرستان‌های کشور برابری می‌کند. پروژه آزمایشگاه مرکزی واحد تهران شمال نه تنها در سطح کشور همانند ندارد بلکه قابل مطرح شدن در خاورمیانه نیز هست و این مساله موید اعتبار و پشتوانه علمی و تحقیقاتی شجره طیبه دانشگاه آزاد اسلامی است.
صفانیا با بیان این که یکی از آرزوهای دیرینه واحدهای شهر تهران، تجمیع در پردیس‌های دانشگاهی است، افزود: پس از ساعت‌ها مذاکره و جلسه، نقشه پلان سایت پردیس واحد تهران شمال در شورای عالی معماری دانشگاه آزاد اسلامی به تصویب اکثریت اعضا رسیده است که بزودی شاهد شروع عملیات ساخت سردرب و دیوار جنوبی سایت ظرف یک ماه آینده هستیم.
وی با تاکید بر توجه به ظرفیت‌های سایت واحد و همراه سازی آن با فضای نشاط و شادابی با دو رویکرد فکری و رفتاری گفت: چشم انداز پیش روی واحد تهران شمال بسیار افق‌های روشنی را دارد و امیدواریم با توسعه و تکمیل رشته، گرایش‌های تحصیلات تکمیلی، واحد دانشگاهی تهران شمال به عنوان قطب بی نظیر علمی مطرح شود.
رئیس واحد تهران شمال توجه به مسائل فرهنگی در کنار توسعه فضاهای عمرانی و آموزشی و پژوهشی را بخش دیگر راهبرد واحد متبوع خود برشمرد و اظهار داشت: توجه و حساسیت در طراحی و ساخت مسجد دانشگاه، تأمین فضاهای رفاهی، ساخت کتابخانه و سالن آمفی تئاتر مرکزی، از دیگر برنامه‌های این واحد است.
صفانیا استفاده از پتانسیل فارغ التحصیلان واحد، توجه به توسعه مراکز رشد و شرکت‌های دانش بنیان، تقویت بخش ارتباط با صنعت ، تغییر چارت دانشگاه همسو با طرح تجمیع شماره 2 سازمان مرکزی را از دیگر برنامه‌های در حال اجرای این واحد عنوان کرد و اظهار داشت: هدف از اجرای کلی این برنامه‌ها، شکوفایی استعدادهای جوانان، بهره گیری از تکنولوژی و فناوری‌های به روز برای تحقق سند علمی کشور و نیل به اوج افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته ها و مقاطع دانشگاه آزاد و سایر دانشگاه های کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر چهارشنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۴