اخبار / دانشگاهی / توزیع کارت ورود به جلسه آزمون‌های دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی پزشکی از امروز به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

توزیع کارت ورود به جلسه آزمون‌های دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی پزشکی از امروز

کارت ورود به جلسه آزمون شصت و پنجمین دوره آزمون دانشنامه تخصصی پزشکی بالینی از فردا توزیع می‌شود. <>محمدحسین پورکاظمی در گفتگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، اظهار کرد: شصت و پنجمین دوره آزمون دانشنامه تخصصی پزشکی بالینی روزهای ۱۴ و ۱۵ شهریورماه برگزار می‌شود.

<>وی افزود: کارت ورود به جلسه آزمون روزهای ۱۳ و ۱۴ شهریور از طریق سایت مرکز سنجش در دسترس داوطلبان قرار می‌گیرد.

<>رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: در زمان توزیع کارت چگونگی برگزاری آزمون شفاهی دانشنامه تخصصی اعلام می‌شود.

<>پورکاظمی بیان کرد: آزمون دانشنامه فوق تخصصی پزشکی نیز روزهای ۱۴ و ۱۵ شهریور برگزار خواهد شد. کارت ورود به جلسه این آزمون هم روزهای ۱۳ و ۱۴ شهریور از طریق سایت مرکز سنجش توزیع می‌شود.

<>وی ادامه داد: نحوه برگزاری آزمون شفاهی نیز در زمان توزیع کارت اعلام می‌شود. پذیرفته‌شدگان آزمون کتبی باید بر اساس جدول زمان‌بندی به محل برگزاری آزمون شفاهی مراجعه و در آزمون شرکت کنند.

<>رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اضافه کرد: دستیارانی‌ که در آزمون دانشنامه فوق تخصصی شرکت می‌کنند، باید باقیمانده دوره تحصیلی خود را پس از آزمون در مراکز آموزشی مربوطه گذرانده و گواهی لازم مبنی بر اتمام دوره تحصیلی خود برای فارغ‌التحصیلی را ارائه کنند.

<>پورکاظمی تأکید کرد: پس از برگزار این آزمون‌ها، نتایج ابتدای هفته آینده اعلام خواهد شد و داوطلبان می‌توانند از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی نتایج را مشاهده کنند.

<>دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته ها
و مقاطع دانشگاه علوم پزشکی (وزارت بهداشت) و دیگر دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر سه شنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۷