اخبار / دانشگاه پیام نور / توزیع کارت ورود به جلسه آزمون دوره‌های فراگیر دانشگاه پیام‌نور آغاز شد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

توزیع کارت ورود به جلسه آزمون دوره‌های فراگیر دانشگاه پیام‌نور آغاز شد

خبرگزاری فارس: توزیع کارت‌های ورود به جلسه آزمون دوره‌های کاردانی به کارشناسی، کارشناسی و کارشناسی ارشد فراگیر پیام‌نور آغاز شد. خبرگزاری فارس: توزیع کارت ورود به جلسه آزمون دوره‌های فراگیر دانشگاه پیام‌نور آغاز شد به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، کارت‌های ورود به جلسه آزمون دوره‌های کاردانی به کارشناسی، کارشناسی و کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام‌نور آغاز شد و تا ساعت ۲۴ روز پنج‌شنبه 29 دی‌ماه ادامه دارد. 

متقاضیان می‌توانند با ورود به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org نسبت به دریافت کارت‌های خود اقدام کنند. 

130 هزار داوطلب در مقطع فراگیر کارشناسی، 90 هزار نفر در دوره فراگیر کارشناسی ارشد و 7 هزار نفر در دوره کاردانی به کارشناسی فراگیر دانشگاه پیام‌نور ثبت‌نام کرده‌اند.

به گزارش فارس، در دوره کارشناسی ارشد در هر رشته محل 15 نفر به صورت آموزش محور و 15 نفر به صورت آموزش پژوهش‌محور پذیرش می‌شوند، در دوره‌های کارشناسی و کاردانی به کارشناسی نیز در هر رشته محل حدود 30 تا 50 نفر پذیرش می‌شوند.
انتهای پیام/

تاریخ خبر سه شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۰