اخبار / دانشگاهی / توزیع کارت ورود به جلسه آزمون دوره دکتری پزشکی آغازشد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

توزیع کارت ورود به جلسه آزمون دوره دکتری پزشکی آغازشد

مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت در اطلاعیه‌ای از توزیع کارت ورود به جلسه آزمون دوره دکتری پزشکی خبر داد. <>به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، دواطلبان آزمون دکتری پزشکی می‌توانند تا ساعت 18 روز چهارشنبه 19 اردیبهشت کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند.

<>همراه داشتن اصل کارت ملی (یا شناسنامه) و پرینت کارت ورود به جلسه برای شرکت در آزمون الزامی است و همراه نداشتن هر یک از موارد یاد شده، موجب محرومیت از ورود به جلسه و شرکت در آزمون می‌شود. داوطلبان باید پرینت کارت ورود به جلسه آزمون را در روز آزمون به همراه داشته باشند. امکان پرینت و دریافت کارت ورود به جلسه در محل حوزه امتحانی میسر نخواهد بود.

<>2 -آزمون در روزهای پنجشنبه و جمعه 20 و 21 اردیبهشت بطور هم زمان در دانشگاههای علوم پزشکی شهید بهشتی، ایران، شیراز، اصفهان، مشهد، اهواز، کرمان، کرمانشاه، تبریز، زنجان و مازندران برگزار می‌شود.

<>با توجه به برگزاری آزمون در دو روز، داوطلبان به روز برگزاری آزمون خود که بر روی کارت ورود به جلسه آنها درج شده است دقت کنند.

<>برای هر رشته امتحانی دو دفترچه تخصصی و استعداد تحصیلی در نظر گرفته شده است. برای رشته‌های شنوایی شناسی و گفتار درمانی 90 سوال تخصصی و مدت 90 دقیقه، رشته فیزیک پزشکی 80 سوال تخصصی و مدت 120 دقیقه، رشتهه‌ای مهندسی پزشکی (بیوالکتریک و رباتیک) 70 سوال تخصصی و مدت 150 دقیقه، رشته آمار زیستی 100 سوال تخصصی و مدت 150 دقیقه، مجموعه رشته‌های داروسازی 170 سوال تخصصی و مدت 170 دقیقه و بقیه رشته‌ها (یا مجموعه رشته‌ها) 100 سوال تخصصی و مدت 100 دقیقه در نظر گرفته شده است.

<>همچنین تعداد 30 سوال استعداد تحصیلی به صورت مشترک برای تمام رشته‌ها، در قالب یک دفترچه جداگانه و از شماره سوال 171 تا 200 با مدت زمان 50 دقیقه در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت.

<>داوطلبان باید در پایان زمان مربوط به بخش تخصصی، دفترچه تخصصی را کنار گذاشته و در 50 دقیقه پایانی آزمون صرفاً به سوالات استعداد تحصیلی (از شماره سوال 171 تا 200) پاسخ دهند. در غیر اینصورت چنانچه در زمان مربوط به آزمون استعداد تحصیلی به سوالات تخصصی پاسخ داده شود، تقلب محسوب خواهد شد.

<>آزمون همه رشته‌ها از ساعت 9 آغاز می شود و دربهای ورودی از ساعت 7:30 باز می‌شود و داوطلبان باید حداکثر راس ساعت 8 صبح در محل برگزاری آزمون حضور داشته باشند. شروع فرایند آزمون از ساعت 8:30 خواهد بود و از ورود داوطلبان پس از این ساعت به حوزه آزمون ممانعت خواهد شد.

<>
دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته های دکتری
و  سایر مقاطع دانشگاه علوم پزشکی (وزارت بهداشت) و دیگر دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷