اخبار / دانشگاهی / توزیع کارت آزمون دکتری تخصصی پزشکی آغاز شد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

توزیع کارت آزمون دکتری تخصصی پزشکی آغاز شد

<>کارت ورود به جلسه آزمون دکتری تخصصی علوم پایه پزشکی و بهداشت، دندانپزشکی و داروسازی سال ۹۸ از امروز دوشنبه ۲۷ خرداد در اختیار داوطلبان قرار گرفت.

<>به گزارش خبرنگار مهر، آزمون دکتری تخصصی علوم پایه پزشکی و بهداشت، دندانپزشکی و داروسازی سال ۹۸ در روزهای ۳۰ و ۳۱ خرداد ۹۸ برگزار می‌شود و داوطلبان از امروز دوشنبه ۲۷ خرداد می‌توانند با ورود به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کارت آزمون خود را پرینت کنند.

<>تعداد ۹ هزار و ۲۲۰ نفر در آزمون دکتری تخصصی علوم پایه پزشکی و بهداشت، دندانپزشکی و داروسازی سال ۹۸ ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد، ۸ هزار و ۹۰۱ نفر در آزمون دکتری تخصصی آموزش محور و تعداد ۳۱۹ نفر در آزمون دکتری تخصصی پژوهش محور ثبت نام کرده‌اند. همچنین از میان ثبت نام کنندگان تعداد ۶ هزار و ۱۲۱ داوطلب زن و ۳ هزار و ۹۹ داوطلب مرد هستند.

<>آزمون دکتری تخصصی (Ph.D) و دکتری پژوهشی در ۶۴ رشته علوم پایه پزشکی و بهداشت، ۲ رشته دندانپزشکی و ۱۳ رشته داروسازی برگزار خواهد شد.

<>زمان آزمون دکتری تخصصی (Ph.D) گروه علوم پزشکی سال ۹۸ به منظور کمک به متقاضیان شرکت در آزمون دکتری تخصصی ساکن در مناطق درگیر با سیل اخیر از ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت به ۳۰ و ۳۱ خرداد ماه سال جاری تغییر کرد.

<>بر اساس برنامه جدید آزمون، آزمون کتبی تمامی رشته‌هایی که روز ۱۲ اردیبهشت ۹۸ برگزار می‌شد به روز پنجشنبه ۳۰ خرداد ۹۸ و آزمون کتبی رشته‌هایی که روز ۱۳ اردیبهشت برگزار می‌شد نیز به روز جمعه ۳۱ خرداد ۹۸ منتقل شد.

<>آزمون دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی رشته‌های علوم پایه، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندانپزشکی سال تحصیلی ۹۹-۹۸ در مناطق ده گانه آمایشی در شهرهای تهران (۲ حوزه امتحانی)، تبریز، اصفهان، شیراز، مشهد، اهواز، کرمان، زنجان، ساری و کرمانشاه برگزار می‌شود.

<>
دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته های دکتری
و سایر مقاطع دانشگاه علوم پزشکی (وزارت بهداشت) و دیگر دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۸