اخبار / دانشگاهی / توزیع کارت آزمون دستیاری فوق تخصصی پزشکی آغاز شد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

توزیع کارت آزمون دستیاری فوق تخصصی پزشکی آغاز شد

<>توزیع کارت سی و ششمین دوره آزمون دستیاری فوق تخصصی آغاز شد. این آزمون پنجشنبه ۱۱ بهمن برگزار می شود.

<>به گزارش خبرنگار مهر، کارت ورود به جلسه آزمون کتبی دستیاری فوق تخصصی پزشکی از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی با وارد کردن کد رهگیری قابل مشاهده است.

<>داوطلبان می توانند با دریافت کارت ورود به جلسه در آزمون شرکت کنند. آزمون در دو نوبت صبح و بعد از ظهر برگزار می شود و هر کدام از داوطلبان باید دقت کنند که آزمون مربوط به رشته آنها در کدام این نوبت ها برگزار می شود.

<>آزمون رشته بیماری های داخلی در مرکز طبی کودکان دانشگاه علوم پزشکی تهران واقع در انتهای بلوار کشاورز ، خیابان دکتر محمد قریب، جنب بیمارستان امام خمینی(ره) و آزمون سایر رشته ها در مرکز سنجش آموزش پزشکی واقع در خیابان آزادی، بین خیابان اسکندری شمالی و دکتر قریب، روبروی پارک اوستا برگزار خواهد شد.

<>سی و ششمین دوره آزمون کتبی پذیرش دستیار فوق تخصصی در رشته های مصوب در ساعت ۹ صبح روز پنجشنبه ۱۱ بهمن ۹۷ و آزمون شفاهی نیز در روزهای دوشنبه و سه شنبه ۱۵ و ۱۶ بهمن ۹۷ به صورت متمرکز در شهر تهران برگزار خواهد شد.

<>جدول زمانبندی شرکت در آزمون شفاهی متعاقبا در هنگام توزیع کارت ورود به جلسه ارائه می شود.

<>

دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته ها
و مقاطع دانشگاه علوم پزشکی (وزارت بهداشت) و دیگر دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر سه شنبه ۰۹ بهمن ۱۳۹۷