اخبار / دانشگاهی / تهیه دستورالعمل بهداشتی درباره کرونا در کنکور دکتری ۹۹ به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

تهیه دستورالعمل بهداشتی درباره کرونا در کنکور دکتری ۹۹

<>دکتر ابراهیم خدایی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به برگزاری کنکور دکتری تخصصی نیمه متمرکز سال ۹۹ در روز جمعه ۹ اسفند ۹۹ دستورالعمل بهداشتی برای مقابله با کرونا ویروس به همه حوزه‌های امتحانی ابلاغ می‌شود.

<>وی افزود: این دستورالعمل در برگه راهنما به اطلاع همگان می‌رسد و تمامی داوطلبان، عوامل اجرایی و کارکنان مراکزی که حوزه‌های امتحانی کنکور دکتری ۹۹ هستند ملزم به رعایت آن هستند.

<>خدایی خاطرنشان کرد: این دستورالعمل بهداشتی با هماهنگی وزارت بهداشت تهیه می‌شود و جزئیات آن در برگه راهنمای آزمون اطلاع رسانی می‌شود.

<>به گزارش مهر، آزمون ورودی دوره دکتری (Ph.D) نیمه متمرکز سال ۱۳۹۹ در روز جمعه ۹ اسفند ۹۸ در ۲۴۴ رشته امتحانی، ۱۰۳ حوزه امتحانی و ۶۰ شهرستان برگزار می‌شود.

<>در آزمون ورودی دوره دکتری (Ph.D) نیمه متمرکز سال ۱۳۹۹ تعداد ۱۷۷ هزار و ۲۶۱ نفر ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۷۷ هزار و ۸۸۱ نفر زن و ۹۹ هزار و ۳۸۰ نفر مرد هستند.

<>داوطلبان می‌توانند از سه شنبه ۶ اسفند تا پنجشنبه ۸ اسفند به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند و با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای (نام خانوادگی و نام، کد ملی و تاریخ تولد) و یا اطلاعات ثبت نامی (شماره پرونده و کد پیگیری) از کارت شرکت در آزمون پرینت تهیه کنند.

<>دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه های دکتری
و سایر مقاطع دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

<>

تاریخ خبر یکشنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۸