اخبار / دانشگاهی / تمدید مهلت شرکت در آزمون های ارتقا و ارزشیابی داروسازی به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

تمدید مهلت شرکت در آزمون های ارتقا و ارزشیابی داروسازی

<>مهلت ثبت نام در هفدهمین دوره آزمون ارزشیابی و ششمین دوره آزمون ارتقا دانش آموختگان رشته داروسازی خارج از کشور تمدید شد.

به گزارش خبرنگار مهر، تمامی داوطلبان متقاضی شرکت در هفدهمین دوره آزمون ارزشیابی دانش آموختگان رشته داروسازی خارج از کشور و داوطلبان متقاضی شرکت در ششمین دوره آزمون ارتقا دانش آموختگان رشته داروسازی خارج از کشور که در تاریخ مقرر موفق به ثبت نام نشده‌اند، می‌توانند در مهلت تمدید شده نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

<>تمامی داوطلبان این آزمون‌ها می‌توانند از ساعت ١٠ صبح روز شنبه ۲۲ تیر تا ساعت ١٠ صبح روز یکشنبه ۲۳ تیر ۹۸ نسبت به ثبت نام در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی اقدام کنند..

<>مرکز سنجش آموزش پزشکی تاکید کرده است تاریخ اعلام شده آخرین مهلت برای ثبت نام داوطلبان است.

<>هفدهمین دوره آزمون ارزشیابی دانش آموختگان داروسازی خارج از کشور روز پنجشنبه ۱۰ مرداد ۹۸ برگزار خواهد شد. کارت شرکت در آزمون از ساعت ۱۸ روز سه شنبه ۸ مردادماه ۹۸ به صورت اینترنتی در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد.

<>داوطلبان پیش از ثبت نام اینترنتی در این آزمون باید ابتدا نسبت به تشکیل پرونده در مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اقدام کنند. فقط افرادی که توسط مرکز خدمات آموزشی معرفی شده باشند، واجد شرایط ثبت نام اینترنتی و شرکت در آزمون ارزشیابی هستند.

<>داوطلبان واجد شرایط ضمن پرداخت هزینه به صورت اینترنتی به مبلغ یک میلیون و ۵۰۰ هزار ریال (۱۵۰ هزار تومان) در پیوند هفدهمین دوره آزمون ارزشیابی داروسازی در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی باید نسبت به اسکن مدارک خواسته شده و ارسال آن به صورت اینترنتی اقدام کنند.

<>مرحله پس از شرکت در آزمون شامل تعیین میزان دوره تکمیلی است که میزان دوره تکمیلی پس از قبولی در آزمون ارزشیابی، بر اساس مصوبات مربوطه توسط مرکز خدمات آموزشی اعلام می‌شود. معرفی نامه برای طی دوره تکمیلی، فقط پس از تأیید نمرات در کمیسیون ارزشیابی رشته داروسازی صادر خواهد شد.

<>ششمین دوره آزمون ارتقای دانش آموختگان کارشناسی و کارشناسی ارشد داروسازی خارج از کشور به دکتری عمومی داروسازی پنجشنبه ۱۰ مرداد ۹۸ برگزار خواهد شد.

<>این آزمون بر اساس مصوبه پنجاه و یکمین جلسه شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی ۲۵ خرداد ۹۲ برای دانش آموختگانی که قبل از آغاز سال ۲۰۱۴ میلادی در خارج از کشور شروع به تحصیل کرده و مدرک کارشناسی یا کارشناسی ارشد آنها مورد ارزشیابی و تأیید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی قرار گرفته است، برگزار می‌شود.

<>هزینه شرکت در آزمون ارتقای دانش آموختگان کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته داروسازی خارج از کشور به دکتری عمومی داروسازی یک میلیون و ۵۰۰ هزار ریال (۱۵۰ هزار تومان) است که داوطلب باید به طور اینترنتی و با استفاده از کارت‌های بانکی عضو شتاب آن را پرداخت کند.

<>
دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته های کارشناسی ارشد
و سایر مقاطع دانشگاه علوم پزشکی (وزارت بهداشت) و دیگر دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر چهارشنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۸