اخبار / دانشگاهی / تمدید مهلت ثبت‌نام دهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم‌پزشکی به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

تمدید مهلت ثبت‌نام دهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم‌پزشکی

ثبت‌نام دهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی تا ساعت 16 روز شنبه  5 اسفندماه 96 تمدید شد.
<>به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از دفتر مدیریت امور نخبگان و دانشجویان استعداد درخشان وزارت بهداشت، با توجه به درخواست مکرر برخی از دانشگاه‌ها مبنی بر تمدید زمان ثبت‌نام دانشجویان در دهمین المپیاد علمی و با تائید دبیر علمی، مهلت ثبت‌نام تا ساعت 16 روز شنبه مورخ 5 اسفند 96 تمدید شده است و این مهلت دیگر قابل تمدید نیست.

<>پیش از این 2 اسفند به عنوان آخرین مهلت ثبت‌نام در این المپیاد اعلام شده بود. آزمون غربالگری متمرکز (مرحله اول آزمون انفرادی) در ۳۱ فروردین ماه ۹۷ برگزار می‌شود و نتایج راه‌یافتگان به مرحله آزمون گروهی در هفته سوم اردیبهشت ۱۳۹۷ اعلام خواهد شد.

<>دریافت گزارش پروژه براساس موضوع اعلام شده (مرحله اول آزمون گروهی) در ۱۵ تیرماه ۹۷ انجام و آزمون مرحله دوم (انفرادی و گروهی) در تهران در روزهای ۱۳ تا ۱۸ مردادماه ۹۷ برگزار خواهد شد.

<>دهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی در مردادماه ۹۷ در حیطه‌های آموزش پزشکی، استدلال بالینی، علوم پایه، کارآفرینی در بستر دانشگاه‌های هزاره سوم، فلسفه پزشکی، مدیریت نظام سلامت برگزار می‌شود.

<>دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته های دکتری، کارشناسی ارشد
و سایر مقاطع دانشگاه علوم پزشکی (وزارت بهداشت) و دیگر دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر پنج شنبه ۰۳ اسفند ۱۳۹۶